Autor Wątek: buja silnikiem  (Przeczytany 1684 razy)

Offline koniu

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
buja silnikiem
« dnia: Kwiecień 13, 2017, 08:32:23 am »
jak w temacie buja silnikiem szczególnie na gazie choć na benzynie też to jest odczuwalne. W czasie jazdy to nie przeszkadza ale jak się stoi w korku to i owszem. Obroty są ok nie falują. Poza tym auto dobrze się zbiera -  jest moc,  spalanie w normie.
Jaguar xj40 3,2 1991 - ex
Jaguar x300 4,0 1996 -ex
Jaguar x308 4,0 2003  vanden plas

Offline truten23

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 708
  • XJ x300 sovereign
Odp: buja silnikiem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 13, 2017, 09:44:03 am »
W jakiej kondycji masz świece? Ewentualnie jakaś cewka może nie domagać.
>per aspera ad astra<

Offline koniu

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
Odp: buja silnikiem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 13, 2017, 09:53:51 am »
Świece nowe. Jedną cewkę wymieniłem bo jak wyjmowałem to się rozpadła. Czyli pewnie trzeba przeglądnąć resztę.
Jaguar xj40 3,2 1991 - ex
Jaguar x300 4,0 1996 -ex
Jaguar x308 4,0 2003  vanden plas

Offline koniu

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 95
Odp: buja silnikiem
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2017, 09:02:34 am »
Piszę bo problem z bujającym silnikiem ustał silnik chodzi równo. Teraz kwestia dlaczego gdyż nic nie robiłem. Jedyne co się zmieniło to pogoda.
Czy może to być kwestia temperatury czy wilgotności ?
Jaguar xj40 3,2 1991 - ex
Jaguar x300 4,0 1996 -ex
Jaguar x308 4,0 2003  vanden plas

Offline truten23

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 708
  • XJ x300 sovereign
Odp: buja silnikiem
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2017, 11:05:26 am »
Może jak ja, miałeś wilgoć w kompie?
>per aspera ad astra<

Offline msiwow

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 567
Odp: buja silnikiem
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:50:48 am »
Piszesz, że pogoda się zmieniła i auto się naprawilo...

Jeśli problem wróci warto zobaczyć czy nie ma wilgoci na cewkach. U mnie tak było w pewnym momencie do tego stopnia, że wyjmujac cewke widziałem stojąca wodę. W moim przypadku niektóre cewki były nie dostatecznie dokrecone. Pozatym fabrycznie pod każdą cewka jest uszczelka, która kosztuje grosze a na dzień dzisiejszy zadko który Jaguar je jeszcze ma.