Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

tuning silnika

<< < (3/3)

szpadel68:
No i właśnie. Miałem przedstawiciela grupy VAG który dostał takowy filtr obsłużony takim że dedykowanym olejem i na zdrowie to nie wyszło..."kaszel", utrata mocy, potem spalanie V12 a na koniec wymiana przepływki bo przy próbie wyczyszczenia jej równie dedykowanym sprayem, poszła w śmietnik bo PONOĆ się jej w ogóle nie czyści...wiem, w pewnym sensie sam odpowiedziałem sobie na pytanie czy warto stosować sportowe filtry bo przecież jeżdżą i jet dobrze...

Pzdr.

ZAIC:
Mam w swoim aucie K&N, czyściłem przepływki bo były naprawdę brudne, w pewnym momencie miałem błąd "maf sensor". Trzeba uważać z tymi filtrami.

szpadel68:
Dla przykładu...

https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy/jaguar/x-type/cf1-2001-2010/3-0-v6-sport-231-km-169-kw

https://www.v-tuning.pl/katalog-mocy/jaguar/x-type/cf1-2001-2010/v6-2-5-196-km-144-kw

A piniądz jaki zostawisz oscyluje w okolicach 1k - 1.5k...
Czy warto? Nie mnie to oceniać. Dla przykładu diesel...

https://www.v-tuning.pl/pojazd/jaguar/x-type/x-type/2-0-d-130-km-96-kw

W necie można znaleźć inne firmy, ta była akurat z brzegu, ale ceny są w zasadzie te same...

Pzdr.

P.S. Pamiętaj że warunkiem podniesienia mocy jest zdrowe serce bo inaczej...z resztą są filmiki na znanym portalu...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej