Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

tuning silnika

<< < (2/3) > >>

szpadel68:
Hmmm, ja mam od kuna więcej, ale zastanawiam się nad wiecznym tematem filtru powietrza...czy jest sen wkładania w ori puchę K&N do TDCi? I oczywiście nie pytam czy w ogóle tylko czy do naszych FORD/Jaguar wtykać takie "wynalazki"?

Pzdr.

q_nerk:
Tak serio to na dłuższą metę sens jest wyłącznie ekonomiczny, mocy nie przybędzie

szpadel68:
No i właśnie...mniej wysiłku przy zasysie, ale czy wystarczająco filtrowane? Czemu dodają fizelinę (czy jak to się tam nazywa) do filtrów dieslowskich a nie sam papier jak przy benzynie?

Pzdr.

q_nerk:
filtry k&n są filtrami o trochę innej zasadzie działania. W klasycznych papierowych filtrach masz materiał który filtruje i tyle, w filtrach wielorazowych jak np. k&n masz tkaninę która z racji bytu ma luźniejszy splot, ale za to zanieczyszczenia wychwytywane są przez olej. Na takiej samej zasadzie działają filtry gąbkowe.

sztandi7:

--- Cytat: q_nerk w Styczeń 14, 2021, 13:46:09 pm ---k&n masz tkaninę która z racji bytu ma luźniejszy splot, ale za to zanieczyszczenia wychwytywane są przez olej.

--- Koniec cytatu ---

Przepływomierz, który jest zaraz za filtrem nie będzie zadowolony.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej