Witam was wszystkich serdecznie. Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem tu nowy. Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem S-Type i zakochałem się w Jaguarze, jednak chciałbym już zaznać komfort z jazdy bo ciągle jakieś małe mankamenty wychodzą. Posiadam Jaga s-type 3.0 v6 benzyna wraz z LPG 2002 r przed liftem. Do rzeczy:
1. Mam problem z obrotami. Przepływomierz wymieniłem. Problem jest następujący: Jadę przykładowo 60-tka na biegu 4 i mam 2 tys obrotów. Chce przyspieszyć wbijam gaz do podłogi i czekam na efekt. Przez pierwsza sekundę muli, po sekundzie zaczyna się zbierać, obroty podskakują o 2-3 tysiące przyspiesza, potem obroty spadają, kotek przestaje przyspieszać i znowu przyspiesza ze zwiększonymi obrotami. Falują mi a kotek raz przyspiesza a raz nie. Nie wiem co to może być.
2. Drugim problemem jest przycisk TRIP. Awaryjki i lewe przyciski (RESET & CLEAR) działają, a te na środku (mls/km, A/B oraz TRIP) w ogóle nie działa. Kupiłem nawet na allegro nowe przyciski, wymieniłem i dalej to samo. Czy ktoś miał już coś takiego?
3. Nie działają czujniki parkowania. Wrzucając wsteczny było sekundowe pikniecie a czujniki nie działają. Podłączyłem pod komputer i wykazało, ze centralka działa a czujniki ciągle pokazują jakby miały odległość 255cm od celu (nawet kiedy podszedłem na kilka cm). Wyjąłem je aby przeczyścić i dwa są w całości a dwa były zamontowane lecz pęknięte. Jak sprawdzić, czy te dwa które wyjąłem w całości, działają? Czy to jest kwestia dokupienia dwóch czujnikowy i wszystko będzie okej?
4. Jak powinien prawidłowo się zachowywać kontrola trakcji? Po włączeniu silnika wduszam przycisk przy skrzyni biegów i pojawia się żółta lampka na komputerze. Pojawia się również informacja na liczniku jednak trwa to tak krotki ułamek sekundy ze nawet nie wiem, co tam jest napisane. Czy możne to miedz coś wspólnego z elektryka? Dodam, że dodatkowo wariuje mi podświetlenie liczników.
Pozdrawiam i dziękuje wam wszystkim za odpowiedzi.