Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Wyrobiona nakrętka koła
Kijuuu:
UWAGA NAKRĘTKI Z TOYOTY NIE PASUJĄ DO S-TYPE KUPIŁEM I PO TYGODNIU URWAŁO SZPILKĘ. NIE POTRZEBNY WYDATEK BO I TAK MUSZĘ KOPIĆ ORYGINALNE
MicGin:
:o
:-hehe
Jeździłem z nakrętkami od Toyoty rok S-typem i nic się nie urwało bo niby jak. Są inne momenty, naprężenia? Nakrętka ma wbudowany pilnik? Jest ta sama średnica i skok gwintu, tylko rozmiar klucza o 2 większy więc fabryczny się wyrzuca. A jak urwało Tobie szpilkę to dokręcaj na przyszłość z właściwym momentem i nie siej propagandy.
PS
Albo CapsLoock Ci się zablokował albo przestań krzyczeć. To nie bazar.
voitec:
X-type widocznie ma inne szpilki :D U mnie toyotowa nakrętka za 4,2zł/szt działa od co najmniej półtorej roku.
sztandi7:
--- Cytat: Kijuuu w Listopad 26, 2019, 17:56:53 pm ---UWAGA NAKRĘTKI Z TOYOTY NIE PASUJĄ DO S-TYPE KUPIŁEM I PO TYGODNIU URWAŁO SZPILKĘ. NIE POTRZEBNY WYDATEK BO I TAK MUSZĘ KOPIĆ ORYGINALNE
--- Koniec cytatu ---
Uwaga! To jest dział Jaguara X-Type :) S-Type jest gdzie indziej kolego.
Kijuuu:
Kolego akurat dokręcałem dynamometrem z siła 130 Nm alusy mam oryginalne, nakrętki różnią się od oryginalnych tym że maja jedną podkładkę a nie dwie.
A szpilka urwała się po około 300 km, a nie przy dokręcaniu.
Miałeś oryginalne alusy w tym S type?
Nie musicie się wysilać i pisać ze to jest watek x type, dobrze o tym wiem ale w S typie ten temat nie jest poruszony.
Wiec może ktoś pomyśleć że do S type te szpilki też pasują.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej