Odkręcić rurę wlewu oleju do skrzyni, zlać olej. Odkręcić miskę olejową, wymienić filtr, umyć miskę. Przy okazji dokładnie zbadać to co jest na dnie miski i ile jest osadu. Jeżeli tylko brązowy osad i w nie wielkiej ilości jest OK. Gdyby coś się błyszczało jakiś pył metalowy, to gorzej. Wymienić uszczelkę założyć miskę, zamontować rurę wlewu.
Wlać 4l oleju Dextron II lub zamiennik. Zapuścić silnik, sprawdzać poziom oleju w skrzyni na wolnych obrotach, na miarce po stronie "cold", dolewać aż do poziomu 3/4 do "max". I to cała filozofia. Jakie masz gaźniki SU HS8, czy SU HD8, ssanie jest ręczne na linkę, czy już posiada AED. mógł ktoś w międzyczasie wymienić gaźniki na SU HIF7.
"Dwójka" SWB jest rzadkością, gdyby jeszcze "manual"+ O/D, to gratuluję. Sam mam taką.