Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Co może być przyczyną braku ciągu po 2000 tys.obrotów?

<< < (2/2)

jurlich:
Nie jestem mechanikiem i dokładnie nie wiem jak to działa, ale z tego co na szybko znalazłem w internecie:

"Celem stosowania zaworu EGR jest obniżenie ilości tlenu dostarczanego do komory spalania i tym samym obniżenie temperatury i spowolnienie procesu spalania oraz obniżenie emisji tlenków azotu (NOx). Efekt zmniejszenia ilości tlenu w komorze spalania realizuje się poprzez dodanie do układu dolotowego odpowiedniej porcji spalin, które w dużym uproszczeniu zanieczyszczają powietrze dostarczane do komory."

Czyli podejrzewam, że powrót spalin był na tyle bogaty i długi w czasie, że najzwyczajniej w świecie doszło do zapchania dpf'a. Osobiście gdybym miał to montowane, to bym się tego pozbył  :) :-tylko

Heresy666:
  Był poruszany temat na forum o wycinaniu DPF chyba przy 3.0 V6(mój to 2,7D) i przy tym silniku podobno niezalecane-opinie są rózne-nie wnikam, narazie problem poki co jest sporadyczny a nie nagminny w razie braku rezultatów bedę  kręcił w tą strone:)

maron:
Tak sobie pytam o ten egr,bo od pewnego czasu jeżdżę na zamkniętych i programowo usuniętych i dobrze sie z tym mam.Przestraszyłem się trochę że wpływa to na niewypalanie dpf-a.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej