Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ300 Myszków 1997r,

(1/3) > >>

tasiu:
Cześć. Ponawiam temat, tym razem zgodnie z zasadami działu i koszernie. Mianowicie- mam na oku XJ300 z Myszkowa, jest blisko mnie, jak nikt nie stwierdzi jakiegoś poważnego dzwona i tak dalej to pewnie podjadę w weekend go zobaczyć, prawie 16k- w ogłoszeniu napisane że lakier oryginalny poza błotnikiem i maską, natomiast gdzie są paski? Powinny być czy nie?
Reflektory to polerowania, kierownica do koloryzacji, wnętrzu przydałby się detailing. Lakier do polerki, ciekaw jestem jak z mechaniką. Zwracać uwagę na jakieś szczególne defekty w tym akurat roczniku?
-1997rok
-229 360 km (mhm na pewno)


"Witam, mam do sprzedania zadbanego Jaguara Xj6 Executive. Samochód był sprowadzony z Włoch w 2008 roku. Oryginalny lakier, malowany był tylko lewy przedni błotnik i maska. Stan określam na BDB. Ewentualnie zamienię na Lincolna Town Car."

https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-jaguar-xj6-4-0-241-km-sprzedam-lub-zamienie-ID6yeYcT.html

niewaskieauto:
Lampy o ile dobrze pamiętam są szkła  więc do wymiany bo to chrom w środku szlak trafił  pamiętaj o rdzy je ta auta bez opamiętania

tasiu:
Czy mi się wydaje czy spasowanie maski z błotnikiem (prawa strona na zdjęciu) jest trochę krzywe? ;)

Six:
Z tego co widzę paski są na całym aucie poza lewym przednim błotnikiem, co by się zgadzało z twierdzeniem sprzedającego. Natomiast "spasowanie" maski z lewymi reflektorami i błotnikiem to jakiś dramat- natychmiast do poprawki.

Co do reflektorów potwierdzam, są szklane i na każdym egzemplarzu z daleka wyglądają, jak plastikowe zmatowione przez UV. To normalne. Natomiast trzeba się przyjrzeć odbłyśnikom i w wypadku samochodu z tego linka wygląda na to, że kończą swój żywot.

Witek12345:
Brak oryginalnych pasków na wszystkich elementach powoduje,że Kot traci cechy auta kolekcjonerskiego i staje się zwykłym pojazdem do przemieszczania się w czasie i przestrzeni.