Cześć. Miałem coś podobnego. Przyczyną był wariujący czujnik ABS. Przy maksymalnym skręcie czujnikowi zdawało się że wpada w poślizg i włączało się ESP na jednym przednim kole, zależnie od tego w którą stronę się skręcało i stąd to wrażenie urywanych kół. Niedługo później wyświetlił się komunikat "ABS Fault" "DSC not available", czyli usterka ABS i wyłączenie ESP. Kiedy był wyświetlany komunikat błędu uczucia "ślizgania" nie było, ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika komunikat znikał po chwili od rozpoczęcia jazdy, ale "ślizganie" zaraz wracało, a potem znowu komunikat i etc etc.
W moim przypadku wystarczyło oczyścić wszystkie cztery czujniki łącznie ze stykami. Cztery ponieważ nie chciało mi się dochodzić, który z nich zgłupiał. Problem zniknął, ani nie ma ślizgania, ani błędu. Na Twoim miejscu zacząłbym od czyszczenia czujników z przodu, sprawdzić czy coś się poprawiło a potem z tyłu. W najgorszym przypadku, przykro mi, z przodu nie obejdzie się bez wymiany całej piasty.