Autor Wątek: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł  (Przeczytany 6191 razy)

Offline dred

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 60
  • J@#$%ć biedę - czas spełniać marzenia.
Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« dnia: Listopad 25, 2016, 16:57:04 pm »
Witam wszystkich
Jestem nowy i trafiłem tutaj bo szukam XJ40 i znalazłem taką ofertę. Mam zamiar jechać obejrzeć jutro, ale może ktoś już widział lub jest w stanie coś powiedzieć, aby oszczędzić mi 350km trasy:)
https://www.olx.pl/oferta/jaguar-xj40-4-0-lpg-silnik-z-x300-CID5-IDaJwW5.html

Mam już 5 samochodów z których najmłodszy ma 20 lat, a najstarszy 35. Wiem z czym to się je, ile kosztują naprawy i pełna renowacja auta (a nie te kapsle o których mówi Klimek w Kup i Zrób). Jeżdżę klasykami ok 45 tysięcy rocznie.

Stoi u mnie na hali na zimowanie Daimler Sovergein z 1993 roku będący własnością kolegi.

XJ od zawsze jest na mojej motoryzacyjnej liście nice to have. Czas wiec może zrealizować marzenie?

Ktoś coś powie o tym aucie?
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2016, 17:36:35 pm wysłana przez Choina »

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 769
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 -
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2016, 17:35:44 pm »
- zwykly bidny xj6
- caly malowany
- przedni zderzak z lewej strony krzywy + czujniki parkowania wsadzone
- opisana rdza do ogarniecia
- od lewej strony drugi klosz lampy wydaje sie byc inny
- brak emblematow z tylu
- z tylu na zderzaku czujniki parkowania + na obu odblaskach jakies dwie oczojebne srubki
- gaz... ale z tym jak kto woli, dla mnie w klasyku odpada
- malo zdjec a te co sa to sa slabej jakosci
Moim zdaniem lepiej dolozyc $ i kupic cos zdrowszego i sensowniejszego bo tutaj naklad pracy i kasy spory a jeszcze nie wiadomo jak sprawuje sie mechanicznie.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 -
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 25, 2016, 17:44:10 pm »
Na podstawie tych zdjęć nie można nic więcej nie można powiedzieć. Gasssssssss, jest zajebisty, bo nie rżnie po kieszeni.
Puryści na drzewo!!! Nawet do SAABa bym złożył.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline dred

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 60
  • J@#$%ć biedę - czas spełniać marzenia.
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 25, 2016, 17:54:14 pm »
Dzięki:)

Czujniki parkowania to faktycznie jakieś gónwo. Ale zawsze mogę je silikonem czarnym zakleić:) A na poważnie. Mam klasyki na żółtych blachach bez gazu, ale mam też takie, których używam do jazdy na co dzień. Jedna z Granad zrobiłem 140000 w 3 lata i tam bez gazu to byłoby słabo. Nie boli mnie gaz, jak auto nie jest igielne.
Właściciel wspomniał o cieknącej maglownicy, jakimś problemie z wentylatorem klimatyzacji, problemem z czujnikiem paliwa i o słabych rurach wydechowych. Jeździł przez rok dwa razy w miesiącu trasę do Dusseldoru, więc mechanicznie najgorzej być nie może.

Blacharka mnie nie przeraża jakoś szczególnie po tym jak wrzuciłem wielokrotność ceny tego auta w blacharkę i lakier jednej z moich Granad. Ale w sumie nie chciałbym tego już powtarzać.

Panowie, piszcie tak dalej to może mi przejdzie:)

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 769
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 25, 2016, 18:40:26 pm »
Z gazem mialem na mysli o typowych klasykach jezdzonych hobbystycznie. Jesli dystanse i km sa duzo wieksze to gaz jak najbardziej, nie mam nic przeciwko. Z rurami wydechowymi jest troche pierniczenia bo oryginalow praktycznie brak a jesli sa to ceny spore, same koncowki kosztuja niecale 200zl od sztuki, wiem bo sam kupywalem.
Co do blacharki to szczerze po co robic sobie koszty i sie w to bawic ? i tak taka zabawa wyjdzie drozej jakbys dolozyl te kilka tysi wiecej i mial zdrowszy egzemplarz.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2016, 19:25:05 pm wysłana przez Demo »

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 25, 2016, 18:45:02 pm »
Suzuki grand vitara, tak nie chwal się tym, bo wstyd. Tu nie ma zdjęć wnętrza i pod deklem silnika. Jeśli wszystko jest takie ja na fotkach, to dyszka nie jest chyba wygórowana, może sie da coś uciąć. Dla mnie na plus, do obejrzenia w punkcie.

Wydechy nawet zacny maciejat założył z chin, więc spoko se dorobisz z żuka.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2016, 18:50:21 pm wysłana przez Choina »
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.280
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 25, 2016, 18:57:09 pm »
Jeśli jesteś tym dredem, którego auta znam z np. capri.pl i z relacji Garażu Marcina to XJ40 nie będzie dla Ciebie wyzwaniem.

Przy Granadzie to auto w ogóle nie rdzewieje, graty łatwo kupić.

Ale ten konkretny egzemplarz odpuściłbym.

@Demo - gdzie kupiłeś końcówki za 500 zł? Ja kilka tygodni temu kupiłem dwie nowe za ok. 120 zł/sztukę. Już zamontowane ;)
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 25, 2016, 19:04:06 pm »
Capri jest zajeeeeeeeeeebiaszcze!!!!!  zazdraszczam!!!!
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline dred

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 60
  • J@#$%ć biedę - czas spełniać marzenia.
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 25, 2016, 19:06:32 pm »
Suzuki grand vitara, tak nie chwal się tym, bo wstyd. Tu nie ma zdjęć wnętrza i pod deklem silnika. Jeśli wszystko jest takie ja na fotkach, to dyszka nie jest chyba wygórowana, może sie da coś uciąć. Dla mnie na plus, do obejrzenia w punkcie.

Wydechy nawet zacny maciejat założył z chin, więc spoko se dorobisz z żuka.

Suzuki grand vitara? Nie zrozumiałem. Może za krótko tu jestem. ?
Jeśli jesteś tym dredem, którego auta znam z np. capri.pl i z relacji Garażu Marcina to XJ40 nie będzie dla Ciebie wyzwaniem.

Przy Granadzie to auto w ogóle nie rdzewieje, graty łatwo kupić.

Ale ten konkretny egzemplarz odpuściłbym.

@Demo - gdzie kupiłeś końcówki za 500 zł? Ja kilka tygodni temu kupiłem dwie nowe za ok. 120 zł/sztukę. Już zamontowane ;)
Zdecydowanie jestem tym dredem.

A może jakiś klubowicz chce się pozbyć swojego pewnego i sprawdzonego auta lub wie co z sieci jest warte uwagi?
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2016, 19:34:40 pm wysłana przez Choina »

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 769
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ40 1991r. z silnikiem z X300 Miejska Górka 10.000zł
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 25, 2016, 19:24:36 pm »
Sprawdzilem, koncowki niecale 200 od sztuki ale oryginalne, zadne zamienniki :) juz poprawiony poprzedni wpis.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2016, 20:06:34 pm wysłana przez Demo »