Autor Wątek: daimler 4.0, 1993  (Przeczytany 5332 razy)

jagmaniac

  • Gość
daimler 4.0, 1993
« dnia: Październik 02, 2016, 22:19:49 pm »
i kolejny gagatek, do oplat

- co mi nie pasuje to to ze to niby daimler a kiera od jaguara, dobrze to, czy podejrzenie wywalonej poduchy po kolizji?
- kolejna wtopa to nieoryginalne felgi, tzn sa one nie z tego modelu, znaczek kota na felgach i sportowy styl (od xjr)
- dodatkowo wg brifu to listopad 1992, ale koles mowi ze to 1993 (boczki ma juz po faceliftingu prawda?)
- 200kkm - czy wg fotek moze tyle miec czy wiecej?
- ktos moglby rozkodowac mi vin czy wszystko ok? SAJDKALD4AJ...

http://allegro.pl/jaguar-daimler-4-0-rzadkosc-na-naszym-rynku-i6383469341.html#thumb/1

jesli ktos z was mial okazje go ogladac lub ma juz na pierwszy rzut oka jakies uwagi to prosze o infoi
szkoda wielka ze wnetrze nie jest jasne...


    stan: używany
    rok produkcji: 1993
    przebieg [km]: 200000
    pojemność silnika [cm3]: 3998
    moc [KM]: 222
    rodzaj paliwa: benzyna
    nadwozie: sedan/limuzyna
    liczba drzwi: 4/5
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2016, 23:10:59 pm wysłana przez jagmaniac »

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 768
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: daimler 4.0, 1993
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2016, 23:15:50 pm »
Dokladnie, kiera powinna byc z napisem Daimler, zastanawiam sie czemu nie dal zdjec boku auta od strony pasazera.
Jesli jest po odnowie blacharskiej (profesjonalnej a nie u mietka w stodole), mechanicznie wszystko gra to zawsze mozna wymienic ta kierownice i tyle w temacie. Moim zdaniem cos za malo chce za tego daimlera. Po takiej mocnej inwestycji chce sprzedac za 12tysi + pewnie cos do negocjacji ? Mirki handlarze wystawiaja zlomy po 10 do 15tys lub tez prywatne osoby ale trzeba sie liczyc z tym ze dolozysz troche $$ zeby wymienic zuzyte podzespoly.

jagmaniac

  • Gość
Odp: daimler 4.0, 1993
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2016, 23:30:33 pm »
wszyscy wiemy ze wolac mozna ale i tak sprzedaje sie za tyle ile daje kupujacy...
zauwaz ze to auto do oplat, zadna okazja

co do tego egz, zmeczone troche ma zderzaki i swiatelka w nich umieszczone
blacharka, nie mam nic wiecej poza informacja ze zrobione byly progi i nadkole i cos w podlodze.

w bagazniku siwe dywaniki, to ok? nie powinny byc ciemne/czarne
zmieniarka - to jest oryginal?
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2016, 23:36:30 pm wysłana przez jagmaniac »

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.280
Odp: daimler 4.0, 1993
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 03, 2016, 00:00:40 am »
Dywaniki w bagażniku OK. Zmieniarka też.

Tak jak pisał Demo - kolejny prezent gwiazdkowy? Może człowiek potrzebuje pieniędzy ale za 6k zł nie da się zrobić nawet trochę przyzwoitego remontu blacharskiego.

Zresztą, widać, że linie chromów się nie schodzą.

Inna sprawa, że po opłatach wyjdzie 15k zł i to jest normalna cena za wymagającego wkładu Daimlera. Trzeba obejrzeć, przede wszystkim dokładnie obejrzałbym podłużnice i przegrodę.

Zresztą, ja wolałbym kupić podrdzewiałe auto i zrobić blacharkę i lakier po swojemu.
Sam sobie w życiu jakoś nie radzę, Więc Biuro Porad dla innych prowadzę.

jagmaniac

  • Gość
Odp: daimler 4.0, 1993
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 03, 2016, 08:36:23 am »
Yoohas, podzielam...

- przy zakresie napraw ktore wymienil, to 6k jest juz przesada, a mowi ze tyle wydal za prog, blotnik i dziure w bagazniku
- wydaje mi sie, choc moze oczywiscie byc to krzywdzace dla posiadacza, ze zachorowal na daimlera, przeplacil w niemczech, potem skroil go blacharz a teraz wdac ile jeszcze trzeba zainwestowac
- nie ma informacji o tym ze robil naprawy mechaniczne, a na 100% takie beda, jesli nie teraz to za 1000km
- dla osob ktore takie auto chca uzywac na codzien, istotne jest LPG mysle, wiec moga szukac juz z instalka (4-5k PLN)
- jesli kwote zachowal na umowie z niemcem, to oplaty wybija koszt auta na 20k PLN sumarycznie
- i powyzsze powoduje ze auto ciagle jest w ofercie :/

- jesli sie zdecyduje i pojade go obejrzec, to dam relacje

- pytanie czy jest tu ktos z warszawy, kto by mogl dla dobra ogolnoforumowego go przeswietlic na wlasne oczy i zaoszczedzi kosztow takim jak ja ;) kilkaset km do waw :)

Offline msiwow

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 566
Odp: daimler 4.0, 1993
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 03, 2016, 08:54:52 am »
Ten samochód sprzedaje się rok (!) albo lepiej. Gdyby rok temu tyle kosztował to jeśli się trzyma kupy to prawdopodobnie bym go kupił wtedy.

Offline KRISS

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.089
Odp: daimler 4.0, 1993
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 03, 2016, 12:09:41 pm »
Yoohas, podzielam...

- przy zakresie napraw ktore wymienil, to 6k jest juz przesada, a mowi ze tyle wydal za prog, blotnik i dziure w bagazniku
- wydaje mi sie, choc moze oczywiscie byc to krzywdzace dla posiadacza, ze zachorowal na daimlera, przeplacil w niemczech, potem skroil go blacharz a teraz wdac ile jeszcze trzeba zainwestowac
- nie ma informacji o tym ze robil naprawy mechaniczne, a na 100% takie beda, jesli nie teraz to za 1000km
- dla osob ktore takie auto chca uzywac na codzien, istotne jest LPG mysle, wiec moga szukac juz z instalka (4-5k PLN)
- jesli kwote zachowal na umowie z niemcem, to oplaty wybija koszt auta na 20k PLN sumarycznie
- i powyzsze powoduje ze auto ciagle jest w ofercie :/

- jesli sie zdecyduje i pojade go obejrzec, to dam relacje

- pytanie czy jest tu ktos z warszawy, kto by mogl dla dobra ogolnoforumowego go przeswietlic na wlasne oczy i zaoszczedzi kosztow takim jak ja ;) kilkaset km do waw :)


- prawda - tyle wydał
 

Inna sprawa, że po opłatach wyjdzie 15k zł i to jest normalna cena za wymagającego wkładu Daimlera. Trzeba obejrzeć, przede wszystkim dokładnie obejrzałbym podłużnice i przegrodę.
- zrobiona

osobiście zjeżdżałem nim z lawety. Od razu mówię, że nie ja go kupiłem, nie ja sprowadziłem, ba nie ja nawet namawiałem, nie ja robiłem, ale fanty organizowałem.
To taka sensowna baza daimlerowa, buda już jest względnie ok. Reszta do wyprowadzenia, ja go liczyłem na 25k. jak zjeżdżał z lawety na gotowo, pluś 3k na poślizg.