Autor Wątek: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005  (Przeczytany 6247 razy)

kgacek

  • Gość
S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« dnia: Wrzesień 22, 2016, 22:49:35 pm »
Cześć,
Na wstępie witam Wszystkich, mam nadzieję że niedługo będę tutaj stałym bywalcem ;)
stoję przed wyborem samochodu,  wpadł mi w oko s-type i wczoraj w sąsiedztwie( jestem z Wrocka) oglądałem pierwszą sztukę:
http://www.olx.pl/oferta/jaguar-s-stype-3-0-v6-automat-okazja-CID5-IDhjNJW.html#d2055a12cb
JAGUAR S-TYPE 3.0L , 2000r przebieg 155kkm


po wstępnych oględzinach wrażenia bardzo pozytywne, na pierwszy rzut oka nie miałem się do czego przyczepić. Karoseria w bdb stanie bez rdzy(po przeczytaniu kilku wątków na forum na pewno jeszcze raz bym przyjrzał się progom ale pozostałe miejsca sprawdziłem dość dokładnie) silnik odpala elegancko i chodzi równo, samochód nie wydaje żadnych podejrzanych dźwięków podczas jazdy. samochód jest z Holandii (załączam raport z autoDNA), niestety nie udało mi się zweryfikować przebiegu ale miała podejrzanie dużo właścicieli. poza tym kierownica chyba była zmieniana (inne kolory) a fotel wydaje się być zbyt zmęczony jak na 155kkm przebiegu.
gdybym się zdecydował, pewnie w niedalekiej przyszłości założył bym gaz.

Drugi który też nie jest zbyt daleko a na zdjęciach wygląda zachęcająco - diesel, 2005r, 240kkm ( jeszcze go nie oglądałem)
http://www.olx.pl/oferta/jaguar-s-type-2-7-diesel-1-wlasciciel-full-opcja-zamiana-europa-sliczny-CID5-IDgahO5.html#d2055a12cb

na tą sztukę zwróciłem uwagę ze względu na wiek, i stan wnętrza( szczególnie tapicerka wydaje się być w dużo lepszym stanie)

W związku z powyższym mam do Was kilka pytań. Co zrobilibyście na moim miejscu? czy w ogóle takie przebiegi są możliwe w tych cackach? Samochód będzie użytkowany  mniej więcej w konfiguracji 40/60 miasto/trasa. chciałbym nie wtopić kasy w skarbonkę bez dna dlatego liczę na wasze doświadczenie.


Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 22, 2016, 23:22:44 pm »
Byle nie dyszel ten 2.7 jest zepsuty już w fabryce.
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline MicGin

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Sovereign
  • ***
  • Wiadomości: 781
  • JCPF Club Member
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 23, 2016, 07:50:40 am »
A ten z drugi to czasami nieźle przodem o mur nie zawadził? Maska zamknięta a szpary pod zderzakiem jak przy otwartej. Nawet przy źle założonym zderzaku aż takie dziury?
By³ S-type
-pozostajê w rodzinie-
Jest XJR

Offline gonzo7

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 808
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 23, 2016, 09:28:41 am »
Ogólnie jest zasada jeden samochód jeden wątek by było dla innych szukających w przyszłości.

1. Samochód opuszczający Holandię 3 letni dobija do 200K przebiegu - tu masz 16letni, więc jeśli naprawdę jeździł ktoś od święta to ma ok 400K.
Holendrzy są strasznie oszczędni pod tym kątem.
Zdjęcia totalnie nic nie mówią poza tym, że na niektórych gość wrzuca filtry by było jeszcze mniej widać - dobrze, że byłeś oglądać bo na ich podstawie ciężko.
Środek odpowiada realnemu przebiegowi, a 2000r nie wróży dobrze jeśli chodzi o stan podłogi. Z zewnątrz nic nie zobaczysz.

2. Cos dziwny ten LHL - lekko matowy miejscami, ciekawy. Ogólnie ciekawa kompozycja blacharska (nie tylko przodu).
Silnik wysokiego ryzyka - sam chciałem kiedyś taką Ske w grzechotniku, ale stanęło właśnie przez ten silnik na Xie.
Sprzedający p. Radosław zajmuje się samochodami używanymi jak i budowlanką – najlepsza mieszanka.
Najlepiej się czuje w kategorii samochodów do 10K.
Jest powiedzenie w budowlance -  „w naszym fachu nie ma strachu”. Z samochodami jest podobnie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2016, 11:20:44 am wysłana przez gonzo7 »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 23, 2016, 19:17:36 pm »
Jak nie chcesz wtopic to kup benzyne a nie tego zrypanego dyszla
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 23, 2016, 21:00:33 pm »
Dizel się do niczego nie nadaje... Granatowy jest ładny, ale nie ma wypasów, nawet podgrzewanych foteli, przebieg moim zdaniem zaniżony, kierownica specjalnie wykręcona, Przód jakiś niejaki. Cena dobra.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

kgacek

  • Gość
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 30, 2016, 18:31:52 pm »
Dzięki za odpowiedzi, w takim razie odrzucam diesla. Prawdopodobnie, jeśli nie wypatrzę czegoś innego, w niedzielę jadę ze znajomym jeszcze raz dokładniej przyjrzeć się temu pierwszemu, jeśli wszystko będzie ok to wezmę ;)

 :-thank

Offline jurlich

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 346
  • S-Type 2001 3.0 V6 Sport - automat
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 01, 2016, 12:42:09 pm »
Jedrzej, na jakiej podstawie twierdzisz, że ten kot w benzynie nie ma podgrzewanych siedzeń? Przycisk od grzania znajduje się z przodu fotela, a w tej galerii nie ma zdjęcia które by topotwierdzało/zaprzeczało. Druga rzecz to stan skóry fotela kierowcy - jak na moje oko jest tragiczny i na 99% nie przedstawia samochodu, którym ktoś wykręcił "tylko" 156 tyś. km.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 03, 2016, 21:59:09 pm »
Fotel ma włącznik podgrzewania z przodu fotela??? Przebieg, mówiłem..
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline jurlich

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 346
  • S-Type 2001 3.0 V6 Sport - automat
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 03, 2016, 22:20:07 pm »
U mnie jedynym przyciskiem jest ten umieszczony w czerwonym kółeczku. Na panelu nie mam żadnego przycisku od grzania siedzeń.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 03, 2016, 22:59:58 pm »
To przepraszam... świat mały a włączników wiele, ja mam przed gałką, na dole, i byłem pewien że zawsze tam mają być.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline jurlich

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 346
  • S-Type 2001 3.0 V6 Sport - automat
Odp: S-type 3.0 2000r vs 2.7 disel 2005
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 03, 2016, 23:13:50 pm »
Jędrzej, nie przepraszaj mnie bo nie masz za co :) Nic mi przecież złego nie zrobiłeś/napisałeś, a człowiek uczy się całe życie :)
 :-tylko