Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

silnik 4.2 SC 416 koni

<< < (2/8) > >>

Driv3rrrr:
Nie baw się w remonty. Glowice, uszczelki, rozrząd, panewki (tu bedzie zabawa w szukanie po szlifie) no i robota. Jesteś umoczony na dobre 10-12 tys zł.

jacentyhh:

--- Cytat: szymek w Wrzesień 25, 2016, 18:18:35 pm ---Jeśli jest bardzo głośno i stuka też na wolnych obrotach, to na 99% panewka się obraca i wał + korba są do szlifu/wymiany... pozwoliłem się skonsultować z moimi ziomkami i taki padł wyrok.
Może kupić Jaga z UK... będziesz wiedział, że silnik sprawny a resztę auta na części sprzedać...

--- Koniec cytatu ---

no tak tylko nawet nie wiem gdzie szukać anglika  :( No i nie wiadomo ile to potrwa zanim się znajdzie a do tego koszta nawet rozbitego nie będą małe  :-trudno

jacentyhh:

--- Cytat: Driv3rrrr w Wrzesień 25, 2016, 18:30:07 pm ---Nie baw się w remonty. Glowice, uszczelki, rozrząd, panewki (tu bedzie zabawa w szukanie po szlifie) no i robota. Jesteś umoczony na dobre 10-12 tys zł.

--- Koniec cytatu ---

Silniki kosztują od 15tyś. w gorę i nie ma ich zbyt wiele. No i nie wiesz co kupisz  ??????
Na allegro jest silnik http://allegro.pl/jaguar-xj8-xjr-xf-xfr-sv8-silnik-4-2-supercharged-i5614668268.html  ale gość jest dziwny wysłał mi zdjęcia na maila a na pytanie o parę szczegółów brak odpowiedzi. Zapytałem o:
-numer części,
-z jakiego modelu i roku pochodzi,
-ile ma koni.
a najlepsza jest nota na aukcji odnośnie reklamacji pkt.6

tomasz:
Jesteś z Poznania to podjedz do Szamotuł do Karola i z nim porozmawiaj. Tutaj masz jego dane.

http://www.jaguargieremek.pl/

jacentyhh:
Dzięki na pewno się skontaktuję z nim.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej