Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar XJ6 Mk1 1972rok z Frankfurtu nad Menem

(1/4) > >>

GRUMCAJS:
Witam :)
Chciał bym abyście mi powiedzieli co myślicie o tym Jagu.
Jest to model XJ6 mk1 z 1972roku . Silnik 4.2  samochód został sprowadzony z Francji ma ponoć przebieg 150 tysięcy km   ?????? .Teraz stoi w frankfurcie.
Na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu autka  ? Z Jaguarami jeszcze nigdy w życiu nie miałem styczności tak że jestem zielony .


Właściciel chce ze niego 4.400 euro ,ale myśle że coś by zszedł z ceny  ;D Samochód silnik ma sprawny z tego co wiem .
Mam blisko do niego tak że naj prawdopodobniej   wybiorę się go obejrzeć . Z tego co pisałem z właścicielem wszystko w nim jest oryginalne bez przeróbek. Tak że jak bym go kupił mógł bym się  starać o zarejestrowanie jako zabytek  :).

To jest link do aukcji :
Z góry dzięki za odpowiedz  ;)

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/jaguar-xj6-baujahr-1972-restaurationsobjekt/496156071-216-18709







Jedrzej:
Zgniły będzie durszlak, pochłonie majątek. Nie wiem czy to dobra baza do remontu. Zależy do jakiego stopnia zdezelowany.

Yoohas:
Jeśli ma być robiony na styl "ślubowóz" to dobra podstawa. Da się zrobić za 15k zł.  ;D

Jeśli chcesz dla siebie i zrobić tak, jak trzeba to szykuj 20-30k zł na blacharkę i przyzwoicie położony lakier. I wtedy można zaczynać odbudowę.

No i jak zawsze sprawa kluczowa - galanteria.

Zbierz tyle zdjęć serii I ile zdołasz - z prospektów, borszur itp. Jedź z tymi zdjęciami. Zweryfikuj, czy każda listewka, ramka, lampka jest na miejscu. Mechanikę zrobisz, tapicerkę uszyjesz, lakier tryśniesz. A listewki będziesz szukał do us*anej śmierci albo w rozpaczy kupisz za 300 EUR na ebay pogiętą używkę.

Witek12345:
 Przeczytaj tą ofertę ze zrozumieniem:
-Restaurationsobjekt -nie rób sobie nadziei,że będzie łatwo,lekko i przyjemnie,