Autor Wątek: Jaguar XJ6 Mk1 1972rok z Frankfurtu nad Menem  (Przeczytany 6249 razy)

Offline GRUMCAJS

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 67
  • Kocham to forum
Jaguar XJ6 Mk1 1972rok z Frankfurtu nad Menem
« dnia: Wrzesień 13, 2016, 20:51:39 pm »
Witam :)
Chciał bym abyście mi powiedzieli co myślicie o tym Jagu.
Jest to model XJ6 mk1 z 1972roku . Silnik 4.2  samochód został sprowadzony z Francji ma ponoć przebieg 150 tysięcy km   ?????? .Teraz stoi w frankfurcie.
Na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu autka  ? Z Jaguarami jeszcze nigdy w życiu nie miałem styczności tak że jestem zielony .


Właściciel chce ze niego 4.400 euro ,ale myśle że coś by zszedł z ceny  ;D Samochód silnik ma sprawny z tego co wiem .
Mam blisko do niego tak że naj prawdopodobniej   wybiorę się go obejrzeć . Z tego co pisałem z właścicielem wszystko w nim jest oryginalne bez przeróbek. Tak że jak bym go kupił mógł bym się  starać o zarejestrowanie jako zabytek  :).

To jest link do aukcji :
Z góry dzięki za odpowiedz  ;)

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/jaguar-xj6-baujahr-1972-restaurationsobjekt/496156071-216-18709








Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ6 Mk1 1972rok z Frankfurtu nad Menem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2016, 21:51:46 pm »
Zgniły będzie durszlak, pochłonie majątek. Nie wiem czy to dobra baza do remontu. Zależy do jakiego stopnia zdezelowany.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Yoohas

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.280
Odp: Jaguar XJ6 Mk1 1972rok z Frankfurtu nad Menem
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 13, 2016, 23:45:29 pm »
Jeśli ma być robiony na styl "ślubowóz" to dobra podstawa. Da się zrobić za 15k zł.  ;D

Jeśli chcesz dla siebie i zrobić tak, jak trzeba to szykuj 20-30k zł na blacharkę i przyzwoicie położony lakier. I wtedy można zaczynać odbudowę.

No i jak zawsze sprawa kluczowa - galanteria.