Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Poduszka..Czy to powinno tak latać??? wideo

<< < (3/4) > >>

Lipa:
No cóż troszkę poczekało, ale co do szarpnięć to nie zniknęły całkowicie...
Najcześciej przy redukcji np. przed rądem gdzie wbija 1 bieg czuć szarpnięcia i słychać uderzenie, co potwierdza moją obawę, że trzeba będzie się brać za most :(

AdaM:
Jak będziesz chciał robić most to tu masz przebieg z moich prac : http://v12.com.pl/forum/viewtopic.php?t=2990

Lipa:
Ło mordo przeczytałem wszystkie 4 karty z Twojego postu i jestem pod wrażeniem, zrobiłeś kawał dobrej roboty a przy tym zaoszczędziłeś pewnie sporo pieniędzy.
Jednakże powiedz mi teraz.. miałeś takie stuki właśnie od tego dyfra tak? Jeśli tak to doradź mi co mam zrobić ja, czy dać do regeneracji, spróbować coś samemu czy kupić jakiś używany. Tylko czy nie będzie on w gorszym stanie od tego :o

Demo:
Tez przeczytalem calosc, uzywka ok wyjdzie taniej ale jaka pewnosc ze za jakis czas nie bedzie to samo ?
Ja bym dal do regeneracji, moze wiecej wyjdzie ale pozniej spokoj przez dlugie lata... no chyba ze pasowalby dyfer od x300 to zawsze mlodszy i mniej wyeksploatowany.

AdaM:
Jeśli czujesz te pykniecia "szarpniecia" z tyłu że tak powiem to najprawdopodobniej może być problem z mostem. Sprawdź jeszcze wał napędowy, czy jest sztywny, czy też może lata. Jeśli chodzi o powód moich prac to łożysko prawe na moście już było tak wylatuje że wyło i dodatkowo rozsypywalo się łożysko piasty, które dwa razy wymieniłem bo myślałem że to będzie to, niestety za drugim razem doszło do mnie ze to będzie jednak most. Dobra idąc dalej to kupiłem używany most w mojej okolicy  :-bry sprawdziłem go łomem, odkręciłem korek i sprawdziłem czy coś magnes wychwycił. Olej też wyglądał dobrze "oczywiście wymieniłem na nowy jak zamontowanym most na miejsce" no i niby most z przebiegiem 150tys - auto było skasowane lata temu i wrastało w glebę. Od 300 też powinien pasować, na pojemność auta i skrzynie trzeba brać uwagę przed zakupem mostu.          Pisałem z telefonu więc sory -

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej