Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena
All New Xj - odliczanie
KRISS:
miałem się zamknąć i nic już nie pisać, ale jakoś nie mogę - sorry
- nie są zrobione z lepszych materiałów - są cięższe i mają grubsze blachy, ale spróbuj użytkować E-type codziennie, stawiać pod chmurką, grzać w korkach nie myć za bardzo itd. Rdza Cie pożre w tempie zastraszającym. Wykończenie środka - a to już zależy którego. Series 2 - fatalnie, MKII - bardzo fajnie.
no a teraz do Emila
O czym ty chłopie piszesz???? bo ciągle mam wrażenie, że o produktach Pana Ferrari, a nie o produktach Pana Lyonsa. Od samego początku od powstania fabryki chodzi o sprzedaż masową. OD ZAWSZE! I nigdy nie było inaczej. Zawsze chodziło o wyniki sprzedaży i bardzo wiele akcji zostało robione pod te właśnie rzeczy. XJS - cały zrobiony na rynek USA! MkX - bo nie sprzedawał się MKIX w US. 240/340 żeby BIĆ SIĘ CENĄ Z ROVEREM I TRIUMPHEM. Czy my piszemy o tych samych samochodach?? Jaguar miał i ma dawać maksimum za cenę taką jak konkurencja. To jest filozofia Lyonsa, na której zbudował całą firmę i która po dziś dzień jest obecna.
E-type jest najbardziej rozpoznawalny -to cyferki a nie przypuszczenie skonsultowane z kolegom przy browarze. Najbardziej rozpowszechniony, jednoznaczny i niepowtarzalny wizerunek Jaguara. Najwięcej reklam, najwięcej obecności w TV, największa obecność na 2 planie jako symbol luksusu i elegancji. Po dziś dzień.
http://www.youtube.com/watch?v=4VPHVygoca4
chociażby... To są dane, a nie gdybanie.
Cena E-type przekracza wartość? wiesz były czasy, kiedy gniły pod płotem jak teraz XJS-y. Więc argument bez sensu. Każdy samochód, zrobiony na tip top kosztuję.
XJ40 - 25 patyków minimum, a przecież można kupić z 300 funtów anglika i przełożyć na lewo - prawda?
No dobra ale skoro napisałeś, że kieeedyś to Jaguar robił samochody z myślą o ludziach a dziś tylko dla kasy. No to podaj przykłady jakieś. Wg mnie jest tak jak było. Stylizacyjnie można dyskutować czy jest ok czy nie. Ale koncepcyjnie - jak najbardziej Jaguar.
p.s. odnośnie szczęścia w Europie. Przestań opowiadać pierdoły. X308 po 1000Ł bo z walniętym silnikiem lub skrzynia. Opowiadasz bajki... XJ40 po 100 funtów mogę kupić więc nie twórz teorii o tym ze nie jest bezwatościowe. E-type też stały pod płotami w cenie złomu tylko im lat przybyło. STAN SIĘ LICZY! O jakim ty szczęściu piszesz w UK. Miałeś chociaż jedną statystykę sprzedaży?? Nie miałeś, tworzysz teorie oparte o fazy księżyca a powinieneś uzbroić się w dane.
PROPORCJONALNIE UK JEST NAJWIĘKSZYM ODBIORCĄ XF-A W EUROPIE!!!!
EMIL:
>> l i n k << link skrócony przez admin
EMIL:
>> link << link skrócony przez moderatora
KRISS:
co oczywiście nie dowodzi niczego, bo jest pokazany samochód i cena i nic więcej.
Ale zamiast wysyłać autotrader to napisz, bo strasznie mnie to ciekawi, dlaczego kiedyś Jaguar robił samochody dla ludzi, a dziś dla kasy.
EMIL:
Kriss a jak bys mi odpowiedzial.Wchodzisz do salonu Jaguara w sumie kupujesz uzywke 7 letniom.Ale objetom gwarancja.Po niecalym miesiacu czasu i zrobieniu zaledwie 1000 mil silnik nagle staje.Dzwonisz do serwisu w sumie myslisz ze jest wszystko ok.Przyjezdzaja zabieraja auto na lawete.Wiec nie ma sie czym martwic.Jednak nastepnego dnia informuja cie telefonicznie ze poprostu nic nie moga na to poradzic bo wina byla stwojej strony bo poprostu zabraklo oleju w silniku a ze w silnikach o takiej mocy to jest noromalne ze silnik bierze olej. Bardzo gupie wytumaczenie.Wiesz nie pytam o to czy bys sprawdzal olej bo zawsze inaczej sie pisze niz jest.Ale prawda jest taka ze jak kupujesz cos za wieksze pieniadze i tym bardziej ze auto kture myslisz ze jest poprostu super to niezastanawiasz sie nad tym.Auto kupiles za polowe gotuwki polowe niestety na kredyt .I prawda jest taka ze nigdy nie przekonam sie do nowych modeli Jaguara.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej