Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) > Jaguar News & Jaguar Scena
All New Xj - odliczanie
EMIL:
--- Cytat: tomz w Czerwiec 28, 2009, 13:37:00 pm ---Panowie!
wierzcie mi - będzie podobał się nam wszystkim, tylko aby się o tym przekonać trzeba trochę czasu ;)
to fakt, że jaguar w nowym xj musi poprawić jakość materiałów we wnętrzu i na zewnątrz (klamki :-thumpdown), oraz postarać się o więcej miejsca w środku (żeby xj nie był już tylko autem dla Pigmejów ;D)
--- Koniec cytatu ---
A mi sie bardzo podoba ta ciasnota w mojej 40stce.
KRISS:
@EMIL - na całe szczęście klientom się podoba i to bardzo. Dzięki XF-owi Jaguar zanotował wzrost a nie spadek sprzedaży. Mam nadzieję, że XF będzie to kontynuować. Panowie designerzy wiedzą co robią. Cały sukces wizerunkowy Astona to ich robota.
Opowiadanie o bagażnikach, ciasnotach w xj40. Masz do wydania 320 tys. I chcesz mieć samochód a nie Jaguara (bo to Jaguar). To zastanów się ilu ludzi kupi "klasycznego w formie i lini" Klienci mają to gdzieś. Potrzebują samochód a nie ideologię. Dlatego powstał XF i dlatego odniósł sukces.
Podoba Ci się klasyczna linia itd - to wydaj 250 kawałków na series 3 i będzie jeździć aż miło. Będziesz mieć klasyczną linię, bezproblemowy samochód, wszystkie udogodnienia i wszystkie wady, abs, nawigację, tyle koni ile chcesz, gwarancje na lakier i przebieg ZERO km. No właśnie i tutaj zaczyna się ten drobny szczegół. Jak wydajesz 20 tys kręci Cię to, że masz tyle za tak nie wiele. Ale wydaj teraz 300 patyków na to samo. ( x350 to w zasadzie wykręcona do granic możliwości koncepcja pierwszego xj )
I na tym to właśnie polega... Musi być inny, bo rynek jest inny i oczekiwania są duuużo większe.
Jak ktoś kocha klasyczne linie, to przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeździł oryginalnym, klasycznym XJ.
Jaguar chce pozyskiwać nowych klientów, dlatego zarzuca stare koncepcje i robi coś nowego. Właśnie z tego powodu.
EMIL:
--- Cytat: KRISS w Czerwiec 28, 2009, 15:08:48 pm ---@EMIL - na całe szczęście klientom się podoba i to bardzo. Dzięki XF-owi Jaguar zanotował wzrost a nie spadek sprzedaży. Mam nadzieję, że XF będzie to kontynuować. Panowie designerzy wiedzą co robią. Cały sukces wizerunkowy Astona to ich robota.
Opowiadanie o bagażnikach, ciasnotach w xj40. Masz do wydania 320 tys. I chcesz mieć samochód a nie Jaguara (bo to Jaguar). To zastanów się ilu ludzi kupi "klasycznego w formie i lini" Klienci mają to gdzieś. Potrzebują samochód a nie ideologię. Dlatego powstał XF i dlatego odniósł sukces.
Podoba Ci się klasyczna linia itd - to wydaj 250 kawałków na series 3 i będzie jeździć aż miło. Będziesz mieć klasyczną linię, bezproblemowy samochód, wszystkie udogodnienia i wszystkie wady, abs, nawigację, tyle koni ile chcesz, gwarancje na lakier i przebieg ZERO km. No właśnie i tutaj zaczyna się ten drobny szczegół. Jak wydajesz 20 tys kręci Cię to, że masz tyle za tak nie wiele. Ale wydaj teraz 300 patyków na to samo. ( x350 to w zasadzie wykręcona do granic możliwości koncepcja pierwszego xj )
I na tym to właśnie polega... Musi być inny, bo rynek jest inny i oczekiwania są duuużo większe.
Jak ktoś kocha klasyczne linie, to przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeździł oryginalnym, klasycznym XJ.
Jaguar chce pozyskiwać nowych klientów, dlatego zarzuca stare koncepcje i robi coś nowego. Właśnie z tego powodu.
--- Koniec cytatu ---
Tak ale sa gusta i gusciki.To ze Jaguar odnotowal wzrost sprzedazy nieznaczy wcale o prestizu auta.Tym bardziej ze kiedys firma miala zupelnie inne zalozenie.Koenigsegg produkuje zaledwie kilkanascie aut rocznie i sa to jedne z najlepszych aut na swiecie.Kriss co do XJ to zgadzam sie stoba ze X350 to wykrecona do granic koncepcja pierwszego XJ.Bo naprawde juz trudno bylo by cokowiek zmienic jak przez tyle lat klepie sie te same nadwozia.I niedziwi mnie fakt ze Jaguar postanowil wprowadzic nowy model XJ.Ale prawdziwi zwolennicy tego modelu napewno spodziewali by sie czegos innego niz przeduzonej wersji XF.
KRISS:
Ale jakie inne założenie? Bo ja właściwie widzę porażającą konsekwencję w nowym języku projektowania Jaguara. Tak jakby duch Lyonsa ciągle miał do powiedzenia najwięcej w tej firmie.
naughtycat23:
Dla mnie osobiście Jaguar powinien pozostać przy kalsycznej linii XJ szczególnie gdy pojawiają sie inne nowe modele tej marki zupelnie tak jak to uczynilo Porsche - poprostu PRESTIŻ PRESTIŻEM ale w dzisiejszych czasach chodzi głównie o przetrwanie na rynku a gdyby Jaguar był Kónigseegiem to to forum nigdy by nie powstało i wszyscy jeżdzilibyśmy niemcami i francuzami :-V
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej