Autor Wątek: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.  (Przeczytany 6508 razy)

sly_PL

  • Gość
Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« dnia: Lipiec 28, 2016, 21:16:53 pm »
Witam,

znalazłem takie ogłoszenie,
czyje to autko ?

http://otomoto.pl/oferta/jaguar-x-type-3-0-v6-4x4-automat-lpg-ID6yu6gR.html#423fe348ca

VIN:SAJAA51L01WC05294
ROK: 2001
silnik: 3.0 + LPG
skrzynia: automat
kolor czarny
Dziwni mnie tylko ten srebrny grill.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2016, 23:24:45 pm wysłana przez Choina »

Offline Maciejcat

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 2.882
  • S- TYPEK 3.0 V6 1999 piękna butelkowa zieleń
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 28, 2016, 23:15:12 pm »
no widać po ramkach że swój człowiek   :-tylko
CATERPILLAR - 30 lat minęło tak szybko

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2016, 23:22:16 pm »
Dwie takie ramki bym przygarnął.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.282
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 28, 2016, 23:26:22 pm »
Grill od wersji po 2008 roku.
Kiera malowana, fotel kierowcy masakra, tak nie wygląda fotel przy 200.000km przebiegu.
Airbag pasażera wystrzelony był.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 28, 2016, 23:35:13 pm »
Za te pieniądze dobry egzemplarz się wydaje
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 28, 2016, 23:45:17 pm »
Tapicerki siedzisk wszystkie wskazują na bardzo nie fajną rzecz... tak mi się wydaję. Karosa jest ładna, Przodu nie widać, zdjęcia wyraziste, i akurat oprócz tego jednego.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

sly_PL

  • Gość
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 29, 2016, 02:19:14 am »
Kierownica lakierowanie skóry na wysoki połysk dość świeże to widać, jak już tak to szkoda, że renowacji siedzeń nie zrobiono.
Drewno od airbaga pasażera nie pasuje do reszty to też widzę. Pytanie czy to ma związek z nową atrapą grilla ;)
Opon do ogranicznika też dużo nie zostało, zimówki za dopłatą. Za 16tys. rocznik 2001 za to, że są głośniki i lpg to i tak dużo.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 30, 2016, 01:25:55 am »
sly... to nie astra z gazem, w której wymienisz wszystko bele kompletem yato za dwa stówy pod jabłonką, jak w tym coś się krzaczy, to jesteś w mogile. i gasssss tylko do jednego się wtedy przyda. Taki wóz musi być dobry, jeśli tylko to że wygląda w środku słabo jest problemem, to spoko. Ale pewny będziesz jak sprawdzisz dokładnie, może technicznie jest tak samo dobry jak z widoku zewnątrz na zdjęciach.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

eMWuGSM

  • Gość
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 30, 2016, 17:48:52 pm »
2001 High/Executive z felgami od Sporta i grillem od MY08. Brak nakrętki w PP kole. Jeszcze coś mi nie pasuje z konsolą. Osłona jaśka pasażera nie pasuje do obudowy nawiewów/ zegarów (powinny być z jednego kawałka drewna).


sly_PL

  • Gość
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 01, 2016, 11:23:47 am »
sly... to nie astra z gazem, w której wymienisz wszystko bele kompletem yato za dwa stówy pod jabłonką, jak w tym coś się krzaczy, to jesteś w mogile. i gasssss tylko do jednego się wtedy przyda. Taki wóz musi być dobry, jeśli tylko to że wygląda w środku słabo jest problemem, to spoko. Ale pewny będziesz jak sprawdzisz dokładnie, może technicznie jest tak samo dobry jak z widoku zewnątrz na zdjęciach.

Jędrzej coś tam wiem na temat silnika 3.0 MEBA z forda. Więc o astrze pisać nie trzeba. Ale nie sprawdzisz, czy oleju bierze 1l. na 1000km, czy 1l. na 10tys. km. Zawieszenie takie jak jak w mk3, więc luz drogie nie jest. To liczę  wartość samochodu względem tego co kupuje.

d0magnum

  • Gość
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 06, 2016, 09:35:29 am »
sly... to nie astra z gazem, w której wymienisz wszystko bele kompletem yato za dwa stówy pod jabłonką, jak w tym coś się krzaczy, to jesteś w mogile.
Muszę dorzucić swoje dwa grosze bo nerwowy człowiek ze mnie. Wbijcie sobie do głowy , że Jaguary to nie są promy kosmiczne i naprawia się je tak samo jak każde inne auta. Można pod jabłonką, można ąę na  perskim dywanie. X type to mondeo i z tym też należy się w końcu pogodzić , to nie jest żaden wynalazek. Apropo Yato tak na koniec mam taki komplet za niecałe 500zł i z powodzeniem wymieniłem sobie rozrząd w 308. Nie wiem do Jaguara trzeba mieć klucze ze złota pieczołowicie ukryte pod kołdrą żeby go naprawić i żeby wszyscy byli zadowoleni?

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.078
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 06, 2016, 22:36:34 pm »
Oczywiście, że to nie promy kosmiczne, ale potrzebują doświadczenia i odpowiedniego sprzętu. Pewnych rzeczy nie zrobisz bez tego.  :-W
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

d0magnum

  • Gość
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 07, 2016, 10:09:02 am »
Pablo wiesz jak jest, potrzeba matką wynalazku :) sam dużo zrobiłeś w swoich autach. Blokady rozrządu da się zrobić w garażu (nie trzeba kupować za 1800zł), narzędzie do zdejmowania kół zębatych abs też da się zrobić , wystarczy mieć trochę pojęcia (i  cierpliwości ) o rysunku technicznym , suwmiarkę,mikrometr, kątomierz i oddać rysunek do zaprzyjaźnionego frezera lub kupić za 400zł. Ja osobiście uważam , że znać się trzeba na starych v12 jeżeli chodzi o silniki bo to rzeczywiście jest wyższa szkoła jazdy, tam te cuda z podciśnieniami itd. Natomiast zaczynając od r6 i kończąc na v8 to są zwykłe silniki i nie potrzeba do tego magika, wystarczy logiczne myślenie, i tu w sumie doszedłem do tego ,że sam sobie odpowiedziałem na pytanie :) oglądam czasem ten głupi program "Będzie pan zadowolony" no i w sumie się nie dziwię , że ciężko powierzyć komuś Jaguara jak większość tych mechaniorów ma problemy z Golfem. Niby to samo , ale ludzka psychika działa w tej kwestii w prosty sposób : jak spieprze coś w golfie to sie silnik wymieni za 500zł i klient nie pozna więc się podejmuję, natomiast Jaguar brzmi drogo. I na koniec świeży przykład z życia wzięty: pod domem mam warsztat akurat po drodze do sklepu, myślę sobie wejdę i zapytam za ile pompę hamulcową wymienią bo nie mam kanału i z lenistwa nie chce mi się kół odkręcać żeby odpowietrzyć. No i pytam, macher na to "a jakie to auto?" odpowiadam pytająco jakie to ma znaczenie przecież pompa jest zawsze na wierzchu w każdym aucie. To mi koleś zaczyna kręcić że w autach z abs trzeba pompę rozbierać od abs bo się zapowietrza przy wymianie pompy hamulcowej i tak od słowa do słowa i wydało się , że to Jaguar , facetowi automatycznie na oczach pokazały się takie symbole dolarów jak w starych kreskówkach i kręci mi , że najpierw on to musi zobaczyć , ale taka wymiana ok 1000zł wyjdzie bo tam nowe oringi trzeba dać, a do angielskiego auta to nietypowe są calowe :). Po cichu się uśmiałem, za kilka dni wygnałem tam swoją żonę na przeszpiegi, pojechała swoją Corsą i wymiana pompy została wyceniona już na 200zł. I stąd się chyba wzięło to dziwne przekonanie , że naprawy Jaguara są drogie i potrzeba do tego wiedzy tajemnej.

Offline pablo21

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.078
    • www.jaguar.org.pl
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 07, 2016, 11:23:11 am »
Robi się nam  :-off, ale rozumiem do czego zmierzasz. Po wielu kilometrach i przygodach z X308 teraz mogę powiedzieć, że nie jest to trudny samochód w naprawach, ale diagnostyka nie jest oczywista. Kolejno w X350 jest już parę modułów do programowania, w X-type trzeba czasem choćby i ksenony zaprogramować i na to OBD scanner już nie wystarczy, trzeba mieć kompa Jaguarowskiego, a to kosztuje. Trzeba kogoś wyszkolić do jego obsługi, bo to nie VAG itd. w związku z czym robi się cena. Jaguary są droższe w naprawach od innych samochodów, niezależnie od uczciwości mechaników. Zrobić lub dorobić wszystko się da, ale również trzeba na to poświęcić czas, a ten kosztuje..
XJ-SC 5.3 V12
XJ40 6.0 V12 Daimler Double Six
X350 V8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar 3.0+lpg, automat, czarny, Wrocław.
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 07, 2016, 12:21:20 pm »
 :-off
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982