Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Dziwne wycie podczas jazdy i zmiana oleju w skrzyni
Jaguar XJ6:
To w takim razie muszę poszukać czy jest gdzieś w Lublinie taki warsztat co zrobi mi to na aucie. Szkoda, że większość mechaników jak widzi ten model, to ucieka ;D
Donkihot:
--- Cytat: Jaguar XJ6 w Lipiec 02, 2016, 20:51:37 pm ---To w takim razie muszę poszukać czy jest gdzieś w Lublinie taki warsztat co zrobi mi to na aucie. Szkoda, że większość mechaników jak widzi ten model, to ucieka ;D
--- Koniec cytatu ---
No, miałem to samo, ale znalazłem warsztat którego właściciel (gość ma ok. 35 lat) miał X350 i zna te samochody. Chętnie zagląda do mojego i nie robi problemów ani nie zawyża cen "bo to Jaguar i jak nim jeździsz to cię stać"
A i jeszcze przypomniałem sobie że on coś opowiadał o zgiętej półosi która robiła podobne efekty. Opowiadał że zarzuciło go na zakręcie i uderzył tylnym kołem w krawężnik, a na sąsiednim forum (czyli V12) jest spec który na stałe mieszka w USA i pracuje w serwisie Jaga. Gość ma niesamowitą wiedzę i chętnie się nią dzieli, kiedyś pisał że półosie potrafią wpadać w wibracje jak tył za nisko siedzi i półosie są o tak - -
a powinny być lekko tak / \
Jaguar XJ6:
U mnie tył siedzi (przynajmniej jak dla mnie za nisko) od samego początku, sprężyny i amorki nowe, ale nadal jak był zglebiony, tak jest . Przy innych XJ40 mój wygląda z tyłu na obniżoną wersję. Jak patrzy się z tyłu na koła, to są tak / \ , a z przodu normalnie . Mam instalacje LPG, może te 40 KG w bagażniku trochę mocniej go dociska do podłoża.
Donkihot:
Trza by się tym zająć. ;)
Yoohas:
Drganie półosi to ogólny problem wielu mocno obniżonych aut. Zmieniają się po prostu kąty pracy i półoś wpada w drgania. Nieważne, czy auto FWD czy RWD, chociaż według mnie przy FWD czuć bardziej.
Tylko, że objawia się to dopiero powyżej 100-120 km/h. Przy aucie FWD są silne drgania kierownicy.
Ale musiałbyś mieć sprężyny minimum -40 mm.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej