To wszystko się strasznie niesie, przerabiałem już temat i na słuch naprawdę ciężko określić. Jak dla mnie to rozrząd do roboty, nie odpalaj za dużo i nie kombinuj, tylko zawieź do mechanika.
W temacie części - poza zestawem części rozrządu masz jeszcze uszczelki pokryw - czyli wszystko razy dwa mnożysz: uszczelka główna pokrywy (te kupuj tylko oryginały, ja już się na zamiennikach przejechałem!), 4 x uszczelki świec, do tego jeszcze są po dwie albo po cztery małe okrągłe uszczelki na środku pokrywy, już nie pamiętam dokładnie. Żeby było po bożemu możesz wymienić jeszcze uszczelki gniazd zaworków od wariatorów, po jednej na stronę za 30zł. Jeśli chodzi o przednią pokrywę rozrządu, to masz tam jedną dużą uszczelkę. Z tego co wiem to, czy ktoś coś wymieniał w rozrządzie możesz poznać chociażby po kolorach górnych napinaczy - te wadliwe były czerwone, a te poprawione są żółte. To będziesz już widział po odkręceniu pokryw zaworowych. Tyle pamiętam, za ewentualne błędy przepraszam