Dziękuję, ale nie chodziło mi o pompę tylko o moduł sterowania pompą. Sam już go znalazłem. Znajduje się od pod tylną kanapą od lewej strony (po prawej stronie pod kanapą jest podłączenie wiązki do sterowania pompą paliwa, a po lewej jest ten moduł schowany pod blachą praktycznie w narożniku kanapy.
Pytanie tylko, czy ma sens wymiana tego modułu.
Po tej całej zabawie z robieniem powrotu paliwa przez gazownika nie mogę uruchomić auta. Nie znam dokładnej przyczyny, ale nie jest podawane paliwo i albo pompa się spaliła lub nie pracuje tak jak trzeba, albo może ten moduł padł, albo może jeszcze coś innego np. jeżeli zapowietrzył się układ to może teraz pompa nie jest w stanie napompować paliwa....
No nie wiem dokładnie narazie o co chodzi, ale problem stworzył mi ten gazownik od siedmiu boleści.
Teraz chce zabrać auto lewetą i jego pomysł jest aby zmienić ten sterownik, ale ja już mu nie ufam za grosz i podejrzewam, że pewnie coś namieszał z podłączeniem lub po prostu jest jakaś nieszczelność z jego winy i dlatego tak sie dzieje. Nie bardzo mi się uśmiecha dokupować coraz inne podzespoły bez potrzeby. Już dokupiłem pompę wcześniej na jego prośbę, a okazało się że nic to nie zmieniło. Idąc tym tropem, to można wymienić pół auta i nic się nie zmieni na lepsze.
PS. Aha, jak przekręcę kluczyk to słyszę jak pompa zaskakuje (odgłos na jakieś 1-2 sek), więc jest szansa, że pompa OK