Kolego powiem Ci tak, interesowałem się tym tematem, bo chodziło mi po głowie ,,uturbienie" mojego byłego S-typa (silnik 3.0 V6). Wnioski - jest to bez sensu, ponieważ koszt przeprowadzenia takiej operacji żeby zrobić to profesjonalnie, a nie druciarstwo szacowany był na minimum ok. 15-20 tyś. zł., owszem można to zrobić za 7-10 tyś. ale to już kombinację zakrawające o druciarstwo... Problemem jest nie samo dołożenie Turbiny, ale żeby to miało sens to potrzebny jest wydajniejszy układ paliwowy, należy wzmocnić cały układ przeniesienia napędu (sprzęgło, skrzynia, półosie itd.), całkowicie nowy układ wydechowy projektowany specjalnie pod twoje auto... o wydajniejszym układzie hamulcowym nie wspominając... kolejny temat to jak nasz silnik zniesie dodatkowe obciążenia (czy np. tłoki ,,nie wyjdą bokiem"), więc wzmocnienie jego poszczególnych elementów też będzie wymagana... jakichś gotowych zestawów tuningowych do tych aut / silników nie ma więc wszystko to indywidualna robota w prywatnych manufakturach, czasami na zasadzie prób i błędów oraz mega ilości roboczo godzin na zestrojenie tego wszystkiego ze sobą co by chciało jakiś czas pojeździć...
Podsumowując - lepiej sprzedać auto, dołożyć tą kasę i kupić po prostu mocniejszą wersję...