4.0 jest lepszym silnikiem konstrukcyjnie, dodatkowo masz skrzynię z opcją SPORT oraz ZIMA, zawsze jest to dodatkowy gadżecik do zabawy dający frajdę
w weekend zrobiłem trasę 150km i spalanie wyszło poniżej 10l zwykłej 95 BP
co do roczników tak jak kolega wyżej pisał 93-94 mają już poproawione przez forda wady z poprzednich lat, głównie elektronika, ale także np urywające się klamki itp
w jaguarze odnośnie samego wyposażenia auta jest trochę inaczej niż w innych markach tzn
4.0 nie musi mieć lepszego wyposażenia niż 3.2 np pamięc ustawień foteli, podgrzewanie foteli, lampki tylne do czytania itp , tu jest to zależne akurat od wersji w jakiej auto wyszło czyli xj6 lub sovereign , gold , insignia albo daimler , który już w sumie nie jest jaguarem i ma inne wnętrze i elementy których nie spotkasz w jaguarze
jeśli trafisz 3.2 które będzie w miare dobrej kondycji też możesz je kupić, nie będzie złe miałem 3.2 i nie było strasznie, to nie jest auto gdzie chce się pędzić , lecz raczej taki europejski krążownik w którym w miłej atmoswerze pokonujesz sobie trasę w słoneczne dni
ale jeśli masz tak jak ja ,że masz w głowie jakiś plan i chcesz go zrealizować i musisz mieć 4.0 z jakimś konkretnym kolorem wnętrza i lakieru bo taki sobie wymarzyłeś to szukaj takiego auta, w końcu się trafi i będziesz zadowolony że masz taki jaki chciałeś a nie jaki się trafił
ja zanim kupiłem swojego jeździłem kilkoma, które podczas oglądania powiedzmy były w lepszym stanie niż ten którego kupiłem, ale ten poprostu do mnie przemówił i wiedziałem że coś z niego będzie
w moim miałem stare spękane metryczne opony na których kierownica drżała już przy 60km/h , pordzewiałe błotniki od dołu i podłogę kierowcy, cały układ zapłonowy był nie ruszany od nowości auta
teraz jeżdzi się nim zupełnie inaczej po wymianach ma naparwdę moc, przyśpieszenie, prowadzi się pewnie i bez problemu osiąga max fabryczną prędkość, jeżeli zajmiesz się dobrze blacharką to będziesz miał to już z głowy na zawsze