Autor Wątek: Różnice w jagach przed i po lifcie  (Przeczytany 4241 razy)

Borys

  • Gość
Różnice w jagach przed i po lifcie
« dnia: Maj 06, 2016, 20:12:51 pm »
Witam. Jestem nowym forumowiczem,
przywitałem się w innym dziale ale zrobię to również tutaj,
tak więc.. dzień dobry :)

Intensywnie poszukuję Jaga sprzed liftu. Powody?
Przede wszystkim cena egzemplarzy. Wygląd elementów blacharskich jest dla mnie kwestią drugorzędną.
Wiem, że zmianie uległo przede wszystkim zawieszenie.. ale nigdzie nie mogę znaleźć szczegółów tej zmiany.
Szukałem na forum i w googlach, ale bez spektakularnych efektów.
Jagi sprzed liftu są znacząco tańsze, a interesuje mnie opcja 3.0 v6

O ile te zawieszenie jest "gorsze"? Zaczytałem gdzieś, że jednak tańsze w naprawie.
W Anglii mam brata pracującego w warsztacie samochodowym. Części po zniżkach będą mogły lecieć do mnie stamtąd  8)

Tak więc będą wdzięczny za każde info względem różnic w wersji przed liftem zanim dokonam zakupu.
Dzięki
 :-V

Offline Artek123

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 820
  • ....był S-Type 3.0 V6... ....jest XJ6 seria III...
Odp: Różnice w jagach przed i po lifcie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 06, 2016, 21:47:49 pm »
Kolego silniki 3.0 v6 po i przed liftem też się różnią, szczegółów niestety nie znam... jak już sam doszedłeś do tego zawieszenie też się różni, z tym czy jest tańsze czy droższe (przed a po lifcie) na chwilę obecną to chyba różnicy za dużej nie ma... na pewno zmianie uległy skrzynie automatyczne - przed liftem 5 biegowa, a po 6 biegowa (ta poliftowa jest dużo lepsza i mniej awaryjna). Generalnie wersja przed i po lifcie sporo się różni mimo na pierwszy rzut oka niedużych zmian... ,,diabeł tkwi w szczegółach..."

najlepiej użyj funkcji szukaj i przepatrz wszystkie tematy odnośnie zawieszenia oraz ,,pytań przed zakupem" w dziale s-type na pewno uda ci się znaleźć jakieś konkrety...

Ja na twoim miejscu szukał bym przejściówki (2002-2003), albo po lifcie (po 2003 ) dużo ładniejszy środek (nowocześniejszy), dużo lepsze automaty, lepsze silniki V8... i pewnie jak to bywa z autami poliftingowymi, zostały wyeliminowane bolączki ,,wieku młodzieńczego". A różnicy w kosztach utrzymania między po, a przed liftem jakichś mocno istotnych nie ma... Wersję przed liftem brał bym pod uwagę jedynie jeżeli był by to naprawdę mega zadbany egzemplarz i wyłącznie z manualem...
Jeep Cherokee
BMW 3 GT
Jaguar XJ6 seria III

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Różnice w jagach przed i po lifcie
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2016, 23:16:19 pm »
Przedlifty w skrócie do polifta:
- gorszy automat
- gorszy zawias ale suma summarum wytrzymały i tak. Tuleje można kupić poliuretany w razie W
- bardziej kapryśna elektronika i gorsza do diagnostyki kompem diagnostycznym
- marna jakość wykończenia wnętrza
- w 3.0 szybko padaja cewki przy LPG

To takie główne wady chyba. Gnija tak samo szybko przed jak i polifty

Niektórzy sie skarżą ze przedlift gorzej sie prowadzi i szybciej sie sworznie w przednich wahaczach kończą. Ale znowu sa wymienne więc bez lipy
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: Różnice w jagach przed i po lifcie
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 07, 2016, 00:08:14 am »
Jeżeli chcesz przedlifta a dużo będziesz jezdził to polecam Ci szukać manuala,zaoszczędzi Ci to trochę nerwów i kłopotów...

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Różnice w jagach przed i po lifcie
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 07, 2016, 00:42:22 am »
Lifty były dwa pierwszy w 2002 roku drugi 2004 rok zmiany po pierwszym
zawieszenie przednie i rama pomocnicza dolny wahacz zmienił sie z jednego na dwa, sforzeń i przed i po lift wymienny, doszła tuleja wahliwa  w przednim wahaczu (bananie)nie wymienna po lift
tylne zawieszenie niewielkie zmiany tylko wymiary i kształt wahaczy
zmiana gamy silników 4.0 zastąpiono 4.2 i wypuszczono s typa R czyli 4.2 z kompresorem 400 KM, zmiana skrzyni biegów z 5 na 6 biegów automat
stylistycznie głównie wnętrze zmiana na plus zobacz foto na Google
drugi lift to zmiana zderzaków, grila , przednia maska aluminium nie stal tył zmienił się mocno wyższy o 2,5 centymetra duży chrom na klapie bagażnika ładniejsze lampy
środek zegary z obwódkami chromowanymi i parę pierdół
zmiany wzorów felg 
chcesz więcej   to wiesz co zrobić napisałem na priv
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM