Autor Wątek: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie  (Przeczytany 17859 razy)

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 28, 2016, 08:18:49 am »
kolego a powiedz mi ktoś ci naprawia to auto czy sam próbujesz coś z tym zrobić 
Mój mechanik dobry kolega który mi wszystkie auta naprawiał v6 v8 v12 i on też twierdzi ze nikasil to jest dobra rzecz ale jak ktoś nie dba o silnik to wszystko możne walnąć. Moje auto nie brało oleju, nie dymiło nawet po usterce ładnie paliło jedyne objawy przed to wypadający zapłon a po założeniu gazu całkiem przestało palić na jeden cylinder a nikasil chyba nie wyciera się tylko na jednym cylindrze, nie było oleju w filtrze ani przepustnicy. Czytałem dużo o tym.

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 28, 2016, 11:23:15 am »
Sory to już  nic nie rozumiem, to ten mechanik nie wie co się popsuło i  nie umie naprawić  czy tylko ty tak sobie pytasz bo to prosty temat jest, kompresja spadła  luzy zawodowe sprawdziles są  ok, to głowica do zdjęcia trochę  roboty i gotowe
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 28, 2016, 16:08:23 pm »
Sory to już  nic nie rozumiem, to ten mechanik nie wie co się popsuło i  nie umie naprawić  czy tylko ty tak sobie pytasz bo to prosty temat jest, kompresja spadła  luzy zawodowe sprawdziles są  ok, to głowica do zdjęcia trochę  roboty i gotowe
 
Ten mechanik jutro dopiero ściągnie głowice dlatego sobie gdybać mogę po to jest to forum

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 28, 2016, 20:16:16 pm »
Nie o to chodzi ze nie możesz podyskutowac  bo tak po to jest forum tylko myślałem że to jakaś dramatyczna sytuacja a auto naprawia piekarz albo kucharz ale teraz to luzik
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 02, 2016, 15:50:29 pm »
W S typie jest tak naprawdę silnik o innym oznaczeniu AJ28 a nie AJ27 jak w XJ i XK i od początku był bez nikasilu... którego bym nie demonizował... Mam w "domu" BMW E34 z 3.0 V8 z nikasilem przebieg 390 tysięcy i zero dymka... olej bez dolewek od wymiany do wymiany.
Jest to nieprawdą co piszesz od początku produkcji do sierpnia 2000 roku był nikasil. Jaguar prowadził akcje serwisową i wymieniał silniki. Możesz sprawdzić po numerze silnika tam jest data i godzina produkcji. U mnie tez wszystko latało i oleju nie brał bo wcale nie musi tylko kompresja pada i tyle.

beny16xd

  • Gość
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 03, 2016, 17:27:05 pm »
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html   to jest czy nie ma

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 04, 2016, 20:56:42 pm »
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html   to jest czy nie ma
Nikasil co to jest i dlaczego jest to problem. Pozwól mi zacząć od stwierdzenia, że nie wszystkie silniki Nikasil problem. Można zapytać, dlaczego, a dostaniesz kilka odpowiedzi, najlepsze, co mogę dać ci to dobre utrzymanie i paliw o niskiej sulpher i brak krótkie wycieczki dostarczy Ci wielu bezproblemowe latach eksploatacji.

Podam linka do definicji Nikasil a także poinformować, że nie jest to problem z jednym produkcji samochodu, choć robię to poinformować obserwuje Jaguar.

Teraz, aby być z tobą szczery Jestem ofiarą wydawania Nikasil i mogę powiedzieć, że nie był zadowolony. Kiedy kupiłem samochód poinformowano mnie, że był dobrze utrzymany przez ASO Jaguar i nadal to samo. Jednak mój silnik nie udało mi się na rozpoczynający się kilka razy i to jest, kiedy znalazłem te informacje na Nilasil. Może być konieczne, aby uzyskać logowania na stronie internetowej, zrób to, że warto. Dostałam też informację, że to tylko potwierdza obawy Nikasil:
http://www.racinggreencars.com/modern/JaguarAJ-V8Engine.pdf

Teraz może słyszeliście testu przedmuchów na Nikasil. , Większość z nas nie słyszał o tym, ale muszę powiedzieć, że jest to najlepiej zachowana tajemnica. Sprawdziłem wokół i nikt nie miał pojęcia, jak to wyglądało i nie udało mi się go znaleźć w internecie. W rzeczywistości proces ten był nieco niejasne dla wielu, więc zdecydowała się postarać się o te informacje i mają one dostępne dla innych. Okazało się, że test przedmuchów jest prawdziwy test i faktycznie Jaguar miał tester przedmuchów produkowane. Mam ręce na film, który wyjaśnia procedurę przedmuchów i Dołożę wszelkich starań, aby wyjaśnić ten proces dla Ciebie, dzięki czemu można zrozumieć. Film jest copywrited otrzymałem i jestem w stanie pisać je na tej stronie, jednak będę zapewnienia zasobów i można się z nimi skontaktować i uzyskać własną kopię, jeśli chcesz. Poprosiłem o zgodę, ale nie otrzymał jeszcze nic.

Tester przedmuchów został opracowany w celu identyfikacji nadmierne zużycie otworu. Aby to wtórne wąż odpowietrzający został odłączony i podłączony na obu końcach zrobić, wąż podstawowy jest odłączony, a następnie tester przedmuchów jest instalowany między samochodem i węża. Miernik posiada statyczną czytania (silnik nie pracuje), a następnie samochód został uruchomiony z A / C i wszystkie inne niż istotne wyłączony i jest prowadzony przez 1 minutę, a następnie dodatkową minutę. Wyniki są obliczane (myślę odejmując statyczny od wyników), a otrzymasz wyniki przedmuchów. Teraz, zgodnie z uwagami na taśmie <40ppm jest OK! I <30 ppm jest powodem do obaw!

Fakty te mają zastosowanie do wszystkich AJ-V8 wyprodukowały w latach 1996 i 2001, niezależnie od wielkości i zastosowania (XK 4,0, XJ 4,0 i 3,2, S-type 4.0)
W sierpniu 2000 roku Jaguar zastąpiły Nikasil-okładzin z okładzin stalowych.

Nikasil cut-off date (18/08/00) jest często mylone z datą, kiedy benzyna o niskiej zawartości siarki został wprowadzony do Wielkiej Brytanii (01/01/00).
Do mojej najlepszej zdolności data US napędowy o niskiej zawartości siarki było 2006 i paliwa benzyny wynosiła około 2007 (nie chcą spędził wiele czasu na emisję siarki, ale 1 godziny później to, co mam. Nie prawdziwe dobro na rzecz wyszukiwanie). Ryzyko niepowodzenia Nikosil została znacznie zmniejszona po 01/01/00 w Wielkiej Brytanii, kiedy benzyna o niskiej zawartości siarki został wprowadzony, zwłaszcza w nowych, jak i niskich silników przebieg. Jaguar zastąpić wiele silników Nikasil na gwarancji, więc samochód zbudowany przed datą odcięcia poniżej mogą ewentualnie mieć otwory stalowe z wykładziną (sprawdzić numer silnika).

Nikasil - cut-off date / numer

Pierwszy stali wysadzanej AJ-V8 zjechał z linii produkcyjnej w 2000 roku w dniu 18 sierpnia o 10.43am stąd numer silnika otrzymuje brzmienie:

                   00 08 18 1043 a dokładniej: 0008181043
Przy tym kawałku informacji łatwo jest dostrzec między Nikasil i silnikiem stali wysadzanej jak wszystkie liczby odnoszą się do daty produkcji i każdego silnika zbudowanego przed dniem 18 sierpnia 2000 roku będzie miał Nikasil nudzi!

Jedynym sposobem, aby sprawdzić, czy masz Nikasil wyłożone silnik jest sprawdzić numer silnika, jak stwierdzono w moim dokumencie.
Sprawdź numer silnika - jest to jedyny pewny sposób poznania.

Numer silnika na V8 pod czarną pokrywą z tworzywa sztucznego, umieszczonego na górnej części bloku do prawej strony na przedniej części silnika, w pobliżu uchwytu podnośnika. Czy istnieje cienka linia pomiędzy odczytami udzielonymi przez tester tester kompresji i przedmuchów, nie mogę powiedzieć, ale przynajmniej teraz wiesz więcej na ten temat.
Proszę odkopałem post o nikasilu http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,14230.0.html   to jest czy nie ma
Tutaj masz artykuł o silniku s-type 4.0 i zaraz tez ci go przetłumaczę ale nawet jest zdjęcie silnika

http://www.jag-lovers.org/include/iv.php3?in=/cjw/nikasil.jpg

U mnie po rozebraniu i zdjęciu głowicy i próbie olejowej nikasil odpada nic tam nie ma wszystko jak nowe. Ciśnienie na 7 było 0 na 8 5 na innym jeszcze inne i teraz próba olejowa na głowicy zobaczymy jutro co z tego wyjdzie jak nie to pewnie pierścienie albo już sam nie wiem. Z tego co czytam to nikt nie wie o tym nikasilu ale przypadków z s type nie było naprawde w cale do tej pory i każdy się wypowiada ze jest tak samo jak ze nie ma. Jutro wam podeśle zdjęcie
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2016, 21:32:34 pm wysłana przez Choina »

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 05, 2016, 16:11:20 pm »
Witam dołączam zdjęcie moich cylindrów. Mam pytanie czy trudny jest dostęp do pierścieni i ogólnie wyjąc miskę może ktoś to robił bo głowice w miarę trzymają olej może jedno gniazdo mniej ale akurat nie to co mierzyłem i ciśnienia było zero wiec raczej to pierścienie ale pomysłów już nie mam a wy?  
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2016, 16:20:48 pm wysłana przez Lexmar14731 »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 05, 2016, 21:27:45 pm »
No do pierścieni trzeba wyjąć tłok, nie ma innego wyjścia. Także silnik najlepiej wypakować z auta i robić go na stojaku do silników lub stole czy cokolwiek innego na czym można postawić i obracać silnik. Na zdjęciu to te gładzie nie wyglądają za pięknie ale może być mylne przez lampe. Mechanik powinien powiedzieć na żywo co sądzi o tym
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 06, 2016, 05:22:29 am »
No do pierścieni trzeba wyjąć tłok, nie ma innego wyjścia. Także silnik najlepiej wypakować z auta i robić go na stojaku do silników lub stole czy cokolwiek innego na czym można postawić i obracać silnik. Na zdjęciu to te gładzie nie wyglądają za pięknie ale może być mylne przez lampe. Mechanik powinien powiedzieć na żywo co sądzi o tym
No właśnie mówi ze nie ma się do czego przyczepić wszystko gładkie głowice ok wiec pozostają pięścienie.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 10, 2016, 00:26:58 am »
dwa pytania:
 
1: czy mechanik sprawdzał szczelność zaworów?
2: czy mechanik sprawdzał szczelność pierścieni?

Oczywiście po demontażu.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 11, 2016, 11:31:49 am »
dwa pytania:
 
1: czy mechanik sprawdzał szczelność zaworów?
2: czy mechanik sprawdzał szczelność pierścieni?

Oczywiście po demontażu.
Tak robił próby olejowe i w miarę trzymał olej i na głowicy tez jutro ma się zabierać dalej bo miał urlop ale mówił ze na dwóch cylindra trochę szybciej ubyło ale to przez cały dzień

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 13, 2016, 17:16:03 pm »
Witam pisze bo teraz potrzebuje części jakie muszę wymienić w silniku i tym sposobem wam opisze co mam do wymiany

Pierścienie tłokowe
Panewki korbowodowe 
Dwie głowice do sprawdzenia to już zawiozłem oraz na napinaczach miedzy wałkami rozrządu są pęknięcia wiec najbardziej pierścienie i panewki gdzie to można kupić ? 

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 13, 2016, 18:02:20 pm »
Pierścienie firma prima  w Łodzi  a po co ci panewki co luz jest czy przytarte o panienki zapytaj w sklepie V12
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline Lexmar14731

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 94
Odp: Nierówna praca silnika ręce opadają pomocy 4.0 v8 pilnie
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 13, 2016, 19:25:34 pm »
Pierścienie firma prima  w Łodzi  a po co ci panewki co luz jest czy przytarte o panienki zapytaj w sklepie V12
No właśnie trochę przetarte dzięki bardzo sprawdzę to firmę bo ciężko znaleźć