Autor Wątek: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D  (Przeczytany 2358 razy)

Offline Andrzej74

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 18
Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« dnia: Kwiecień 03, 2016, 16:38:38 pm »
Ostatnio mam problem mianowicie wciskając sprzęgło auto traci wspomaganie układu kierowniczego   i ogólnie jakby ciężej chodziła kierownica . Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
pozdrawiam Andrzej

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2016, 16:46:02 pm »
a ile obrotów ma silnik na wolnych na obrotomierzu
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Andrzej74

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2016, 17:03:14 pm »
ok 1000-1200
jak odpalony bez gazu to 750
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2016, 21:06:11 pm wysłana przez Choina »

Wujek Karol

  • Gość
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2016, 17:37:15 pm »
po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają?

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 03, 2016, 17:40:57 pm »
to nie jest źle, teraz jeszcze pytanie na postoju wspomag działa
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Andrzej74

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 03, 2016, 17:51:51 pm »
nie po wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają , na postoju działa ciężej ale po naciśnięciu sprzęgła  całkowicie zanika że prawie kierownicą nie idzie ukręcić,  płyn do wspomagania jest na minimum

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 03, 2016, 18:05:02 pm »
dziwne aż nie możliwe sprzęgło i wspomaganie 
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Andrzej74

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 03, 2016, 18:08:08 pm »
sprzęgło jest dobre bo auto dobrze ciagnie

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 03, 2016, 20:39:59 pm »
Chore to jakieś bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Wlej plynu na MAX i zobacz jak będzie i czy aby na pewno obroty nie opadają jeszcze
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 03, 2016, 21:27:05 pm »
bo co ma wciśnięte sprzęgło do wspomagu, a nic, więc gdzie szukać logiki
dolej płynu i jedz do chłopaków od przekładni może coś znajdą manometr w przewód i ciśnienie z pompy do sprawdzenia
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Andrzej74

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 04, 2016, 21:30:34 pm »
Podejrzewam że w momencie wciskania sprzęgła  zawsze zmniejsza się gaz , pompa dostaje mniejsze obroty i szwankuje  prawdopodobnie koniec pompy.

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 04, 2016, 21:52:19 pm »
Dexron III tam wchodzi. Jaki kupisz to będzie ok tak naprawdę.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 04, 2016, 21:58:37 pm »
po to pytałem o obroty na biegu jałowym czy nie są za niskie ,pisałem też o sprawdzeniu ciśnienia dolej cokolwiek atf lll może być bez znaczenia jedz sprawdź ciśnienie będziesz wiedział co robić dalej bo może to wina padającej pompy 
nie pisz posta pod postem użyj opcji zmień
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Andrzej74

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: Zanik wspomagania kierownicy po naciśnięciu sprzęgła w 2,0D
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 04, 2016, 22:05:34 pm »
Dziękuję za porady