Autor Wątek: 2.7 td 2007 rok  (Przeczytany 3270 razy)

Offline Witek

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 81
2.7 td 2007 rok
« dnia: Marzec 30, 2016, 08:15:12 am »
Pytanko czy można wyczyścić zawory EGR ?

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 30, 2016, 21:48:17 pm »
Naturalnie ze tak. Nawet powinno sie je ogarnąć
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 30, 2016, 21:58:30 pm »
można na kilka sposobów wystarcza na około rok
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 30, 2016, 22:36:26 pm »
wyczyścic i zatkać to cholerstwo, tylko czy w takim roczniku komputer nie będzie marudził.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 30, 2016, 22:42:58 pm »
Trzeba poprzez soft usunąć dane na jego temat. Aczkolwiek póki dobry to sie nie rusza. Akurat w dieslu wada jest jedna - brudzi dolot. Poza tym same plusy
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 30, 2016, 23:51:14 pm »
jak zatkasz będą jaja to nie golf 3 tdi
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

artleks

  • Gość
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 31, 2016, 00:21:24 am »
Nie wiem czy to dotyczy też 2,7, ale przy 2,0d (X-type) zatkałem i przez kilka lat było ok - mniej kopcił, komputer nie wywalał błędu, a wcześniej przed zatkaniem - czyszczenie co pół roku i użytkowanie według schematu - mocniej kopcił, aż komp wywalał błąd i czyszczenie EGR, na trochę spokój, kopcenie i bład..itd

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 31, 2016, 00:23:04 am »
ani laguna dci, nie ma jakiegoś sposobu? emulatora na to dziadostwo, żeby sobie silnika nie zatruwać ? Spaliny są dla niego niezdrowe, nieekologiczne! Zatruwają kotka...
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 31, 2016, 00:27:25 am »
ten 2.7 jest zryty i widzi błąd po zatkaniu temat przerabiany kilka razy zostaje tylko wywalenie ze sterownoka
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline maron

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 622
  • S-typ 2.7D
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 03, 2016, 20:50:43 pm »
Zdaje się że można odpiąc i pozatykać egry i wszystko gra.Jednak interesuje mnie co powoduje że komp silnika te zawory otwiera lub zamyka?Jakis odczyt sondy czy co?Może z DPFa?Bo przyczyna w ligice kompa musi miec swój skutek i usuwać przyczynę,jeśli nie usuwa to powinien wywalić błęda?Jeśli dobrze myslę to bez wywalenia egra ze świadomości kompa się obyć nie może.Czytełem że kolega Zdrapcioch miał problem z tym i po wyjęciu wtyczek wszystko grało tylko check zaświecał mu się w sposób nielogiczny.Ciekawe jak to  jest.Czy ktoś słyszał o jakichś emulatorach egr-a?Zrobić coś takiego nie byłoby wielkim problemem,pod warunkiem że jakiś czujnik w DPFie albo sonda albo inne ustrojstwo :P nie wywali.

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 03, 2016, 21:19:49 pm »
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/po-co-w-silniku-zawor-egr-czyli-klopotliwy-ekologiczny-dodatek/21xegn
to tylko jeden artykuł ale coś może wyjaśni
w jednostkach 2.0 da rade zatkać w tym 2.7 niestety nie za mądre bydle ale można go usunąć z kompa na stałe, zawór zamknięty program zmodyfikowany i po sprawie coś takiego robi firma w poznaniu
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 03, 2016, 21:36:33 pm »
Na ma uja we wsi na samo zatkanie egr w 2.7. Niestety trzeba zrobić tak jak wąski pisze. Ich otwarcie zależy od wielu czynników. Samo zatkanie spowoduje check i możliwy nawet spadek osiągów bo silnik wpadnie w tryb awaryjny
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 03, 2016, 21:40:30 pm »
dokładnie po zamknięciu tryb awaryjny i koniec jazdy a dpf dostaje od razu po dupie i koszta rosną sprawdziłem osobiście
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline maron

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 622
  • S-typ 2.7D
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 03, 2016, 22:28:57 pm »
Czyli emulator zamiast głowicy zaworu na nic?

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: 2.7 td 2007 rok
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 03, 2016, 22:34:48 pm »
jak chcesz to spróbuj 
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM