Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Jaguar XK Cabrio Pruszków 1998 / Jaguar XK Cabrio Łukowa k/Wawy 2004

<< < (2/3) > >>

Jedrzej:
1998. W tym roczniku jest nikasil... zawieszenie tylne kosztuje majątek, i ekstremalnie dużo pracy i umiejętności... kupisz auto z którymś tych elementów w stanie niemrawym, wtopisz. Tylne zawieszenie jest niespotykanej konstrukcji, półoś na krzyżakach jest półosią, którą się dystansuje kąty koła co 0.05 mm przy pomocy podkładek... i różne takie drobiazgi. Więc trzeba uważać bo można popaść w wysokie koszta.

Choina:
Nikasil to jest pikuś. Może być, ale nie musi. Bardziej bym się przejmował wadliwym rozrządem, padającymi przepustnicami czy "plastikową" skrzynią ZF5HP24. Roczniki 1998-2003 to najbardziej rdzewiejące auta. Iksy rdzewieją, eSki rdzewieją, X308 który jest młodszy od X300 rdzewieje szybciej. Podobnie jest z XK.

niewaskieauto:
sam rozrząd  to 4 tysie z robotą

huberts1977:
XK z Pruszkowa już zniknął, 29 to była już dobra cena, dyche taniej niż rok temu  ;).  Co z tego że rdzewieją są ładne i tyle. Najładniejsze Jagi to XK i XJ seria III w coupe. XJS brzydal a drogi jak diabli.

chris1796:
Dzięki za info, będę miał na uwadze wasze uwagi. Z tego co Pamiętam właściel tego z Pruszkowa za swojej kadencji nie wymieniał ślizgaczy.
Też wolałbym wersję po lifcie. przynajmniej z informacji jakie krążą, sam silnik + skrzynia 6B są mniej zawodne.

Co do zawiasów tylnych to rozumiem, że problem ten występuje niezależnie czy jest CATS czy go nie ma?


Poszedł, to poszedł. Szukam dalej.

pozdro4all

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej