ok... błotnik wymieniny ponieważ widzę jak leży płaszczyzna drzwi lewe tył błotnik, na dole, z prawej jest ok. Nie odbija światła równo i płynie profil. Dalej nad lampą, maska błotnik, kąt nie jest równo, typowe błędy "łapania" błotnika przed spawaniem (mierzone do drzwi bez uszczelek i zamków, na sztukę, wtedy uciekają kształty) lampa, jaką dorwali w używce, taką założyli, i poszło... więc dzwon w tył, a mały nie był, wisienka na torcie: kit, i krzywizny wokół klapki wlewu, no i uszczelka szyby...
PS: czujnik nie wyłapie jeśli blacha jest wymieniona, ponieważ magazynowe szare, czy czarne powłoki się ściera do blachy, więc lakierujesz od zera, i kładziesz mikrony fabryczne...
Zaznaczam jak zawsze, dobra naprawa nie dyskwalifikuje auta, tylko pomaga negocjować cenę, zalecam obejrzeć profile i porządnie zakonserwować każdy najmniejszy skraweczek, bo rude wejdzie od środka, wylezie na zewnątrz, i będzie bieda...