Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Zakup jaguara
mihalczyk:
Katar jakie powody ze zmieniłeś xj40? Roczniki różniły sie awaryjnością? Lampy przód od czego zależą?
Yoohas:
Prostokątne lampy były zawsze w Daimlerach. Okrągłe i prostokątne mogły być w Jaguarach.
Jeśli szukasz xj40 to od 1993 roku w górę. Masz szansę na dwie poduszki, mechanika i elektryka z grubsza takie jak w x300.
20k zł to budżet na naprawdę przyzwoitego xj40. X300 za tę kwotę może już nie być w stanie, jakiego szukasz.
Dla mnie 3.2 nie jedzie. 4.0 pięknie brzmi, lepiej niż V12 (nie bijcie ;) ).
A skoro śmigasz W126 to doskonale wiesz, na czym polega jazda starą limuzyną segmentu F. Wszystko w jednym czasie nie może być sprawne ;)
katar83:
--- Cytat: Yoohas w Luty 25, 2016, 00:37:31 am ---Dla mnie 3.2 nie jedzie. 4.0 pięknie brzmi, lepiej niż V12 (nie bijcie ;) ).
--- Koniec cytatu ---
Bluznierstwo! ;D
Zmienilem swoja 40tke bo ktos mi wjechal w lewe tylne kolo niestety i byla okazja do kupna 300 wiec skorzystalem.
Z wielu godzin spedzonych na xj40.com wyglada na to ze najmniej awaryjne sa modele wczesniejsze z silnikiem 3.6 ale to nie jest regula. Nowsze 40tki maja swoj zestaw usterek, szczegolnie blacharka, gródz miedzy kabina a silnikiem to chyba najgorsza sprawa wraz z wewnetrznymi nadkolami i rogami pod maska.
konik:
Witam,
"mihalczyk" skoro już prowadzimy agitację to tylko X300 - nie do zarżnięcia ;D a najlepiej X306 :-thank
mihalczyk:
Póki co szukam xj40, kwadratowe auta podchodzą mi najbardziej, zdarzają się 5 osobowe i 4 osobowe? czy wszystkie można zarejestrować na 5 osób? Samo poziomujące zawieszenie? o co chodzi, szukać z czy bez? czy wszystkie to maja? czy to jest jakiś smaczek czy nic nie warte? Szukać specjalnie po manualach? Czy zostać przy automacie?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej