Autor Wątek: obudowa kluczyka  (Przeczytany 2749 razy)

kiya

  • Gość
obudowa kluczyka
« dnia: Luty 14, 2016, 22:18:59 pm »
czy ktoś wymieniał klucz, bardziej obudowę do centralnego? otwieranie ogolne i bagażnika działą świetnie zato przy zamykaniu sam guziczek wciskam kluczem od domu....i żeby nie było to połamałam już sobie kilka paznokci na tym wiec jest dramat ;)
czy da sie to jakoś łatwo zrobić? czy trzeba salon odwiedzić i błagać o pomoc?

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

kiya

  • Gość
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2016, 22:32:55 pm »
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa-pilot-jaguar-4-przyciski-i5743990519.html

widziałm to ale... to trzeba jakos zamontowac..... jak?
znajomi nagadali mi ze trzeba jakos tam oprogramowanie wgrac i ze czasem swiruje bo niby nie oryginalne......

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 14, 2016, 22:41:03 pm »
dobry klucznik z komputerkiem, i hula, mi wprogramował w kilka minut, na miejscu, robi świetnie robote, (pilocik) ale to jedna bajka. Do tego w moim nie było w oryginale ryczawki, antynapadu, w nowym pilociku guziczek jest i zaprogramowany działa.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 14, 2016, 22:41:37 pm »
ja na prawdę wszystko rozumiem ale tego chyba nie ogarniam
to tylko obudowa resztę zakładasz ze swojego pilota więc nie widzę problemu
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

kiya

  • Gość
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 14, 2016, 22:45:26 pm »
dobry klucznik z komputerkiem, i hula, mi wprogramował w kilka minut, na miejscu, robi świetnie robote, (pilocik) ale to jedna bajka. Do tego w moim nie było w oryginale ryczawki, antynapadu, w nowym pilociku guziczek jest i zaprogramowany działa.

wiem zed mam dzis wisielczy humor ale sory... nie rozumiem polowy ;) hihihi nie wiem co ty tam miales...a juz napewno nie wiem co mam... moj znawca-mechanik jest na straconej pozycji a ja nie wiem prawie nic o moim zwierzaku.

ja na prawdę wszystko rozumiem ale tego chyba nie ogarniam
to tylko obudowa resztę zakładasz ze swojego pilota więc nie widzę problemu

no widzisz...niby inżynier jestem ale czasem wole czegoś nie spier...ć bardziej niż jest i wole dopytac. jeśli tylko przekładam to gites...ale jak już wiecej zabawy to pewnie polegne..... wole już krany wymieniac niż sie w elektronike bawic
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2016, 01:32:32 am wysłana przez Choina »

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 14, 2016, 23:07:40 pm »
luz zapomniałem sie, mam nadzieje że już sie wszystko wyjaśniło
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

kiya

  • Gość
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 14, 2016, 23:11:37 pm »
luz zapomniałem sie, mam nadzieje że już sie wszystko wyjaśniło

 no kupie sobie ten pierwszy.... a potem bede sie modlic rozbieajac ten obecny kluczyk ;)

Offline Zdrapciooh

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 440
  • S-Type 2004 2.7 Diesel Sport
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 14, 2016, 23:26:09 pm »
Obawiam się, że żeby to ładnie działało, to przede wszystkim trzeba wymienić w płytce te cztery mikroprzełączniki. Tam w aukcji jest napisane, że obudowa "wraz z zestawem naprawczym". Bez lutownicy się nie obędzie, a wykonanie tego zabiegu powierzyłbym fachowcowi bo jak się spapra pilota to jest problem i wydatki.
Jest: XF 2015 2.0t Luxury
Był: S-Type 2.7d Sport

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piękność dnia postrach nocy
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 14, 2016, 23:29:09 pm »
z praktyki wiem że obudowa powinna załatwić problem a jak nie to koleżanka się odezwie
była zielona bestia 300km s type 4.2  V8
był saab 95 2.3 turbo 220km
był citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
będzie x350 super V8 400KM

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 14, 2016, 23:35:07 pm »
1-kluczyk stary ma zepsute guziki, ale jakoś działa: Kupujesz pierwszy komplet, wymieniasz guziki, tak żeby ich nie wcisnąć bez baterii, elektronik musi o to zadbać, po wymianie wsadzasz batryjkę, montujesz do kupy, i do auta, grocik i elektronika zostaje stara, reszta nowa. Działa

2-zapasowy kluczyk, kupujesz kluczyk zerówkę z elektroniką: Idziesz do klucznika z obydwoma kluczykami, klucznik ogarnięty docina grocik wprogramowuje kluczyk/kluczyki. wszystkie guziczki po kolei. Działa

3-Ad1 przedlift. analogicznie z elektroniką i grocikiem z tym że  przedlift ma osobno kluczyk i pilocik. Pilocik oryginalny trzy guziczki, otwarcie zamknięcia, bagażnik. Więc wymieniasz guziczki, bez naciskania jakiegokolwiek, składasz. Działa

4-Ad2 przedlift. kupujesz grocik kluczyk zerówkę, dorabiasz, kupujesz pilocik, np z czterema guziczkami (otw zamk bagażnik i sygnał dzwiękowy) bierzesz pilociki i klucznik z komputrkiem wprogramowuje. Działa

5- zrobiłem punkt 3 i 4 Działa. mam zapasowe chińskie, i angielskie sprawne, naprawione.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

kiya

  • Gość
Odp: obudowa kluczyka
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 14, 2016, 23:58:24 pm »
1-kluczyk stary ma zepsute guziki, ale jakoś działa: Kupujesz pierwszy komplet, wymieniasz guziki, tak żeby ich nie wcisnąć bez baterii, elektronik musi o to zadbać, po wymianie wsadzasz batryjkę, montujesz do kupy, i do auta, grocik i elektronika zostaje stara, reszta nowa. Działa

2-zapasowy kluczyk, kupujesz kluczyk zerówkę z elektroniką: Idziesz do klucznika z obydwoma kluczykami, klucznik ogarnięty docina grocik wprogramowuje kluczyk/kluczyki. wszystkie guziczki po kolei. Działa

3-Ad1 przedlift. analogicznie z elektroniką i grocikiem z tym że  przedlift ma osobno kluczyk i pilocik. Pilocik oryginalny trzy guziczki, otwarcie zamknięcia, bagażnik. Więc wymieniasz guziczki, bez naciskania jakiegokolwiek, składasz. Działa

4-Ad2 przedlift. kupujesz grocik kluczyk zerówkę, dorabiasz, kupujesz pilocik, np z czterema guziczkami (otw zamk bagażnik i sygnał dzwiękowy) bierzesz pilociki i klucznik z komputrkiem wprogramowuje. Działa

5- zrobiłem punkt 3 i 4 Działa. mam zapasowe chińskie, i angielskie sprawne, naprawione.

To mówisz Jędrzej ze to tylko 170? To kupie tez kotka na maske i tez odrazu machniesz?