Autor Wątek: LPG w S-Type  (Przeczytany 7144 razy)

silionus

  • Gość
LPG w S-Type
« dnia: Luty 09, 2016, 17:47:16 pm »
Czy jeździ ktoś na forum Jaguarem z LPG Valtek + KME Silver + Stag 300? Ogólnie instalacja źle się nie sprawuje ale lubi wyrzucać mi błędy mieszanki i ogólnie ciężko ją narazie wyregulować do tej mocy. Mam pytanie, czy da się ją wyregulować do tego silnika czy lepiej włożyć coś faktycznie do aut z dużymi silnikami i mieć spokój?
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2016, 19:11:32 pm wysłana przez silionus »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.456
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 09, 2016, 22:32:00 pm »
Załóż ludzkie komponenty do tego silnika chyba, że chcesz się szybko pożegnać ze swoim
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline qlimaxer

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 632
  • S-type 2002, I lift, 2.5 V6/LPG
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2016, 22:50:07 pm »
Ja mam Diego G3, wtryski barracuda, reduktor KME RED SILVER i smiga aż miło ;)
GO HARD OR GO HOME...

Offline Adt81

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 272
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 10, 2016, 07:25:49 am »
Czy jeździ ktoś na forum Jaguarem z LPG Valtek + KME Silver + Stag 300? Ogólnie instalacja źle się nie sprawuje ale lubi wyrzucać mi błędy mieszanki i ogólnie ciężko ją narazie wyregulować do tej mocy. Mam pytanie, czy da się ją wyregulować do tego silnika czy lepiej włożyć coś faktycznie do aut z dużymi silnikami i mieć spokój?

Niestety dobór komponentów słaby - wtryskiwacze nie nadają się zupełnie a reduktor KME Silver w najmocniejszej wersji obsłuży maks. 245KM więc do 3.0 V6 jest mocno na styk. Obstawiam, że przy wyższym obciążeniu nie wyrobi. Grunt to tak jak napisał Driv3rrrr kupić konkretne podzespoły i zmienić instalatora bo widać, że za bardzo nie ma pojęcia co robi ;). Oszczędności na podzespołach LPG zawsze źle się kończą a później biadolenie, że gaz jest be i niszczy silniki.

Co do błędów to zapewne nie ogarnięta sprawa czujnika ciśnienia paliwa - potrzebny emulator ciśnienia paliwa.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2016, 07:30:14 am wysłana przez adt81 »
Porsche Cayenne Turbo 4.8 V8 >:D >:D
Był Jaguar S-Type R
Był S-Type 3.0 2001

Offline Basspl

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 10, 2016, 08:50:22 am »
Jak coś mam emulator do odsprzedania, AGIS FPE z tego co pamiętam.

silionus

  • Gość
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 10, 2016, 16:01:20 pm »
Dziękuję za odpowiedzi - nie ja tą instalację zakładałem, jak ja bym zakładał to coś lepszego od Valteków na pewno. Kupiłem już z LPG.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2016, 16:08:47 pm wysłana przez silionus »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.456
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 10, 2016, 19:46:34 pm »
I tu był błąd na początku. Nie kupuje sie auta z lpg a tymbardziej Jaga do którego polowa gazownikow nie umie założyć do nich porzadnoe gazu
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 11, 2016, 08:53:27 am »
Komponenty są do auta max 170-180km manual lub 160 km automat pomijając paliwożerność  auta powiazaną z pojemnością.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline Adt81

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 272
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 11, 2016, 10:43:29 am »
U mnie siedzi LPG TECH OBD 326, wtryski TECH-Dragon i reduktor KME R2 Twin - działa rewelacyjnie.
Porsche Cayenne Turbo 4.8 V8 >:D >:D
Był Jaguar S-Type R
Był S-Type 3.0 2001

beny16xd

  • Gość
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 13, 2016, 21:03:22 pm »
Ja w moi 4.0 mam lpg-tech reduktor kme gold wtrysku barcuda. Srednio jestem zadowolony, przyjeżdżali aż z głównej siedziby lpgtecha ustawiać bo byly problemy

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 13, 2016, 23:55:46 pm »
W tym motorze niema problemów z regulacją jeśli poprawnie zamontowana jest instalacja.
Zakładałem do 4l kme,agisa, regulowałem staga lpg-techa i działają poprawnie.
Bardziej wymagające są wersje po lifcie.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline patryk5250

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 202
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 14, 2016, 07:12:40 am »
BRC Plug&Drive 40 tys zrobione silnik 4.0 i zero problemów. Tak jak kolega pisał wyżej że jak ktoś zrobi raz a dobrze to potem nie ma problemów.
Było; Audi A6 C5 2.4 V6, MB W220 4.0 V8 CDI
Jest: Jaguar S-Type 4.0 V8

Bluenote70

  • Gość
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 15, 2016, 13:30:31 pm »
Ja do założenia gazu wymieniłem 6 cewek i świece, problemy były dalej, okazało się , ze jeden wtryskiwacz czasami leje i gaz przez to szalał.


silionus

  • Gość
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 18, 2016, 13:10:05 pm »
Ja w moi 4.0 mam lpg-tech reduktor kme gold wtrysku barcuda. Srednio jestem zadowolony, przyjeżdżali aż z głównej siedziby lpgtecha ustawiać bo byly problemy
Masz zwykłego Golda czy Golda GT? Świeci ci się check?

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.456
Odp: LPG w S-Type
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 18, 2016, 13:38:23 pm »
Zwykły Gold jest za słaby do silników od 3.0 w gore
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8