Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

XJ 358 4.2 Vanden Plas

<< < (5/9) > >>

Jedrzej:
ups... szanowny kolego :-W S-type jest ze stali, więc możesz go rozciągać na ramie. W przypadku XJ rama jest niezbędna do ukotwiczenia elementów w celu spasowania.

Zdrapciooh:

--- Cytat: Jedrzej w Marzec 19, 2016, 11:11:18 am ---ups... szanowny kolego :-W S-type jest ze stali

--- Koniec cytatu ---

Tak wiem, że jest ze stali i wiem, że S-Type to nie XJ. Chodziło mi o pokazanie skali kosztów naprawy na przykładzie mojej naprawy. Jak S-Type wymagał aż takich kosztów przy mniejszym uszkodzeniu niż omawiany egz. XJ, to przez ile należy pomnożyć wydatki na naprawę na tego XJ-ta?

KaeN:
Dzięki Koledzy.

Właśnie dlatego piszę, żeby uniknąć wtopy. Dla mnie, jako dla laika w kwestii napraw, auto wyglądało na niespecjalnie uszkodzone.

Auto ma być dla mnie, niewielka naprawa byłaby ok, ale nie wstawianie tyłu od innego samochodu. Oczywiście, już sobie temat odpuściłem, szukam dalej :)

Jeszcze raz dzięki za cenne rady :-super

Jedrzej:
Nie ma za co, taki sens istnienia wszelkich forów...

KaeN:
Dobra Koledzy, podejście numer 3 do rozbitka. Może ma ciut za duży przebieg, ale jak się okaże, że koszt naprawy sensowny, to kto wie...







Na fotkach nie widać, co z środkowym słupkiem. Kurtyna z tyłu wystrzelona. Poza tym reszta wygląda ok. Odpala i jeździ.

Z plusów, to oczywiście Vanden Plas, no i auto serwisowane w Stanach.

Proszę znowu o Wasze przemyślenia, no chyba że ktoś z Was wie coś o podobnym kocie do sprzedaży w PL :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej