Witam forumowiczów.
Od dłuższego czasu szukam X300/X308, najchętniej LWB. W internecie można znaleźć ogłoszenie na pierwszy rzut oka ładnego X300 LWB. Niestety do Poznania, w którym stoi auto mam ponad 400km, a zrażony wycieczkami do ponoć idealnych egzemplarzy, które na miejscu okazywały się... (tu możemy wstawić dowolny nieparlamentarny wyraz), chciałbym uniknąć kolejnej niepotrzebnej wycieczki i straty czasu.
Czy ktoś z forumowiczów zna to auto lub może je oglądał?
Jagar XJ6 X300 LWB, 4,0 1997r, 187 tyś km. Poznań - cena 20,000 zł.
https://www.otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-klasyk-jaguar-xj6-4-0-long-sovereign-x300-b-dobry-stan-ID6C5CxM.html?Według zapewnień sprzedającego mechanicznie auto jest bez zastrzeżeń. Przeszło ono wymianę progów, tylnych błotników (rdza), oraz naprawę i konserwację podwozia (wstawione jakieś elementy, w miejsce skorodowanych).
Co myślicie o zakupie auta, w którym miała miejsce ingerencja w podłogę/podwozie? Na co szczególnie zwrócić uwagę przy ewentualnych oględzinach? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i porady.