Jeśli to sprawny moduł tj. nie uszkodzony, to tak działać będzie, ale z racji tego, że pochodzi z anglika i z 2.7, będą pewne różnice, które mogą być problemem po przełożeniu do 3.0 z kierą po lewej.
Po pierwsze primo ultimo to strefy klimy będą zamienione miejscami, bo w anglii kierowca jest po drugiej stronie. To samo dotyczy kwestii sterowania klimatyzacją, które są tylko po stronie kierowcy (np. ustawienie temperatury na "HI" lub na "LO").
Po drugie. 2.7 to diesel i ma Webasto (podgrzewanie postojowe - zasilane paliwem - spalinowe) i związane z nim graty (dodatkowa pompka paliwa i dodatkowa pompka wody), które są sterowane przez ten moduł. Nie wiem co się stanie jak wstawi się to do auta, które nie ma tych elementów, albo nic, albo "coś". Do tego moduł pod 2.7 ma tak, że kiedy odpalone jest webasto na zimnym silniku, to moduł na jakiś czas zamyka klapkę recyrkulacji powietrza, żeby spaliny z Webasta nie były zaciągane do kabiny.
Po trzecie. W module klimy zaprogramowana jest "obsługa" podgrzewania przedniej szyby zależnie od tego, czy taka szyba w danym aucie, albo jej nie ma. Nie wiadomo, czy "dawca" miał taką szybę, ważne też, czy Ty masz.
Moduł ten jest jednak programowalny, więc gdybyś go kupił, to najlepiej byłoby go zaprogramować w ASO, albo gdzieś gdzie mają dedykowany soft diagnostyczny do Jaguara (Mongoose, albo VCM Rotunda + oprogramowanie SDD - Symptom Driven Diagnostics).