Autor Wątek: Jaguar XJ40 1990 2.9 benzyna automat  (Przeczytany 6748 razy)

daro93

  • Gość
Jaguar XJ40 1990 2.9 benzyna automat
« dnia: Listopad 24, 2015, 20:58:45 pm »
Witam!!
Znalazłem takie cacko http://otomoto.pl/oferta/jaguar-xj-zabytkowy-jaguar-1990-rok-ID6ybYbn.html
Prosiłbym o pomoc w dokonaniu wyboru słyszałem ze te silniki nie należą do najlepszych.
Z góry dziekuję i Pozdrawiam!!
Gliwice 16.000zł
SAJJHALJ4AA600567
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2015, 00:42:30 am wysłana przez Choina »

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.009
  • Niedrzwica Du¿a/Lublin
Odp: Jaguar XJ40 1990 3.0 benzyna automat
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 24, 2015, 21:55:04 pm »
Była taka legenda , o rozciągających się łańcuchach rozrządu i wydmuchiwanej uszczelce pod głowicą . A tak na poważnie , XJ40 z silnikiem 2,9 L jest tak samo rzadki jak XJ81 z V12 , i jeden i drugi ciężki w utrzymaniu ( mowa o dostępności części ) . Całe 159 KM na ponad 1700 kg , to bardzo mało , silniki 3,2 które mają 200 - 212 KM ledwo rozpędzają czterdziestkę ( szokujące 9,7 do setki ) . Blacha na zdjęciach wygląda dobrze , lakier również , ale osłony nad nogami kierowcy i pasażera jak dla mnie beznadzieja , tunel środkowy ma jakieś dziwne wybulenia pod obszyciem ze skóry ( skóra na podłokietniku jakby odstawała u dołu ) . Gdyby to był manual , to można by rozważać jako takiego rodzynka wśród czterdziestek . A radio hmmmm , pozostawię bez komentarza  :-gwizd
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2015, 22:02:34 pm wysłana przez Jaguar XJ6 »
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L by³
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesi±ca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 770
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ40 1990 3.0 benzyna automat
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 24, 2015, 22:32:31 pm »
Radio cudownie zakryte :D a raczej dziura po nim :D Ze zdjec wyglada dobrze ale to sa tylko zdjecia i nie oddaja tego co tam siedzi tak naprawde, wnetrze ladne poza wlasnie oslonami jak i podlokietnikiem, wygladaja tak jakby byly po powodzi, takie napuchniete... tunel od strony p[asazera widac jakies dwie sruby takze cos tam bylo robione zapewne.
Drewno Daimlerowskie chyba ze w Sovereignie tez takie wystepowaly ? (obwodki).
Z czesciami problem i z taka moca to tylko jazda emeryta wchodzi w gre, jak Ci sie nigdzie nigdy nie spieszy to auto w sam raz :D

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 1990 3.0 benzyna automat
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 24, 2015, 22:37:03 pm »
Tylne drzwi przy błotnikach po obu stronach, mają zdecydowanie inne szczeliny, poza tym, karoseria bez zastrzeżeń, chyba że z prawej "wisi" prawy błotnik, cała podłużnica, tylko nałożony nowy błotnik. Ale to już grube podejrzenie, o wielki dzwon w tył. Należy to sprawdzić, Stan na zdjęciach uważam za bardzo dobry. Wnętrze nieźle zalane, poodłaziło od wilgoci moim zdaniem... powódź? Też trzeba sprawdzić.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Przemko

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40 1990 2.9 benzyna automat
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 09, 2015, 01:14:31 am »
Dlaczego jest tak źle z tymi autami jak opisujecie  w odpowiedziach...  to najlepiej nic nie kupywac bo jest szrot np zalane bite itp podobne ... nie każde auto ze jest np malowana maska musi być bite sami wiecie co na to może mieć wplylw ze karoseria lub jej element musi być ponownie polakierowany dlatego dajcie szanse tym pięknym samochodom na życie... nie raz po naprawie  i to dużych naprawach z   sercem  możemy  dalej się zachwycać ich wyglądem bo gdyby każde auto traktować jako wielki szrot to co by zostało ...  pozdro
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 01:24:54 am wysłana przez Przemko »

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 1990 2.9 benzyna automat
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 09, 2015, 01:34:15 am »
Zgadza się, ale widzę że nie czytasz dokładnie naszych uwag, i wciąż wierzysz w handlarzy, większość samochodów w Polsce to śmieci. niestety. Chciał bym zobaczyć Twoja minę, jak byś kupił takie śliczne, z polakierowaną maską, a po jakimś roku, by ci cały zgnił, i okazało sie że robiony na szpachlu, po wyminie połowy karoserii.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 770
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ40 1990 2.9 benzyna automat
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 09, 2015, 07:50:01 am »
Ja rowniez nie mam nic do pomalowanych aut (bo wiadomo zab czasu czy rudzielec) jak i do powypadkowych (mam na mysli nie duze zdarzenia) bo to normalne uzytkowanie i rozne rzeczy sie zdarzaja. Moj codzienny dupowoz byl bity z przodu, malowany (glownie przez rdze) ale zostal dobrze zrobiony i nic sie nigdy z nim nie dzialo ani z mechanika ani z lakierem a przeciez nowe auto nie jest... poza tym ile jest takich aut co nawet nie maja 5 lat a juz bite nie wiadomo ile razy itd to co powiedziec o nich za te 10, 20 lat ? ile razy trafi sie jakas przygoda ? :D
Czlowiek musialby autem jezdzic raz do roku zeby wytrzymal z pierwszym lakierem, malym przebiegiem itd. Ale podstawa w kupywaniu jest taka ze HANDLARZOM MOWIMY NIE (chyba ze ktos ma jakiegos sprawdzonego). Najlepiej kupywac od wlasciciela ktory posiada auto przynajmniej dluzej jak 2 lata i o niego dbal. Nie zawsze sie to oczywiscie sprawdza ale jak czlowiek obejrzy, przejedzie sie, pogada to mniej wiecej wie na czym stoi.
Ktos sie moze ze mna nie zgodzic ale ja osobiscie trzymam sie tej zasady i jakos dobrze na tym wychodze. Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2015, 07:56:08 am wysłana przez Demo »

Offline JagXKS

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Jaguar XJ40 1990 2.9 benzyna automat
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 09, 2015, 11:03:25 am »
Nie sprowadzałbym dyskusji do tego, że najlepiej kupić od kogoś kto ma samochód 2,3,4 czy 5 lat. Nie raz kupiłem samochód od kogoś kto dopiero co go kupił.. różnie w życiu bywa. Wracając do tego, dlaczego tak jeździmy po większości sprzedawanych samochodów? Dlatego, że przeważająca większość to samochody sprowadzone w cenie złomu i coraz większemu gronu handlarzy i osób prywatnych wydaje się, że będzie jak w programie telewizyjnym. Kupią tanio, sprzedadzą drogo. Nie wkładając zbyt dużo. Te samochody bywają tanie.Większość handlarzy nie ma pojęcia co sprzedaje, a co dopiero jak się powinno serwisować. Dlatego, ze koszty utrzymania SĄ WYSOKIE. Trzeba to sobie wbić do głowy, zanim się kupi Jaguara. Żeby coś przypomniało konsystencję XJ40 to minimum 20 tys. zł. Na prawdę ładne i dobrze utrzymane to 40 tys. zł. Tylko w naszym kraju są Jaguary tak tanie.. z tak małymi przebiegami. CHyba nie muszę tłumaczyć dlaczego tak jest.
Co do tego samochodu, to zapytaj kiedy wymieniał aparat zapłonowy, kable, świece, olej, filtr oleju? Czy coś w zawieszeniu zmieniał? Jak usłyszysz "nie było potrzeby" to znaczy że będziesz musiał to zrobić. Dlatego, że to jest 25 letni samochód i nie będzie się prowadził "cudownie, fantastycznie, pięknie". Co z przeglądem hamulców? Przesmarował chociaż tłoczki? Czasem można kupić fajny samochód niezwykle tanio.. ale to czasem zdarza się niezwykle rzadko.