Mam dokładnie ten sam silnik i tez miałem ten sam problem.
- musisz zdjąć osłonę pod silnikiem bo na niej są takie pampersy które pochłaniają ewentualne wycieki
- po zdjęciu odpal auto az sie zagrzeje woda i wytworzy cisnienie w obiegu
- teraz możesz przystąpić do ewentualnego szukania wycieku, najlepiej w kanale (użyj ręczników papierowych)
- u mnie był to taki rozgałęznik na wężu (kupiłem używke która sie pokrószyła) a nówki nie potrafiłem nigdzie dostać, aż w końcu wysłałem zdjęcia do sklepu z czesciami do anglików i sie okazało ze ten element figuruje pod nazwą 'przewód górny chłodnicy' i był to taki element złożony z kilku węży jakiegoś trójnika cena około 650, wpisz w wyszukiwarce to zobaczysz jak wygląda będzie ci go łatwiej odszukać.
- kolejny wyciek w prawdzie niewielki zaobserwowałem przy zbiorniczku wyrównawczym ( taki cienki wężyk na długim bardzo delikatnym króćcu ) częsty przypadek.
Zbiornik oddałem do firmy spawającej plastik, teraz mój zbiorniczek jest pancerny.
- przy okazji wymieniłem pompę wody około 440 zł nowa
Jezeli uda ci sie zlokalizowac wyciek dokładnie zbadaj reszte elementów układu ponieważ z tym nie ma żartów te plastiki są liche, bardzo liche