Autor Wątek: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce  (Przeczytany 6698 razy)

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 770
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« dnia: Październik 29, 2015, 16:26:22 pm »
Kolejna ciekawa oferta dla osob szukajacych x308 tyle ze od handlarza, od nowosci w Polsce, serwisowany itd.



http://olx.pl/oferta/jaguar-xj-4-0-286km-od-nowosci-w-polsce-CID5-IDcpcSp.html#8a796bacb2

Offline JagXKS

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 29, 2015, 18:39:03 pm »
Dość zadbany wewnątrz. Przynajmniej na zdjęciach. Ciekawe czy malowany również był w ASO, jak wszystkie serwisy?

morhot

  • Gość
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 29, 2015, 19:06:48 pm »
W sobotę popatrzam - mam po drodze do pracy.
Miałem dzisiaj, ale za późno wyjechałem z domu :-gwizd

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 29, 2015, 22:31:06 pm »
Dobrze przejrzeć progi trzeba ;)
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline p123

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • XJ8 3.2 Executive 1999
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2015, 20:31:19 pm »
Panowie, progi to pikuś - jak są trafione to da się to naprawić względnie łatwo. Wyzwanie to podłużnice w okolicy mocowania poduszek silnika i bliżej środka w okolicy mocowania sanek. Tu bez wyjęcia lub podwieszenia motoru niewiele się wskóra, no i zawieszenie trzeba demontować, przy okazji wymieniając tuleje i wspomniane poduszki. Koszty, koszty, koszty ...
Piotr

Offline JagXKS

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 30, 2015, 21:30:23 pm »
Skoro na bierząco serwisowany w ASO, to po co wymieniać zawieszenie? Faktycznie bardziej kosztowne jest malowanie i naprawa kielichów trzymających amortyzatory oraz podłużnic w miejscach gdzie zamocowany jest wózek zawieszenia niż wspawanie progów. Przepraszam za osądzanie bez oglądania samochodu, bo przynajmniej w środku wygląda na zadbany, choć widziałem już parę ładnie pomalowanych i dopiero dotyk fotela zdradza, że fotele są farbowane ale... skąd bierze się tak niska cena za samochód, bo chyba nie z faktu serwisowania samochodu w ASO i ogólnego zadbania o egzemplarz? Czyżby powiedzenie mojego kolegi, że najtańsze Jaguary, z najmniejszymi przebiegami tylko w Polsce? Wybaczcie, ale nie chce mi się wierzyć w takie okazje.  :-thumpdown

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 30, 2015, 22:00:19 pm »
panowie!! to jest auto od handlarza, mało wam jeszcze? on na tym samochodzie jeszcze zarobi... więc co? nagle spojawił się samarytanin? na auto handle wchodzę tylko żeby się przymierzyć jak szukam, teraz szukm C3 VTR, i byłem sobie usiąść, i pojechać, wysiadłem załamany stanem, a taki miał być zajefajny w/g pana miłego...
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 770
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 30, 2015, 22:12:57 pm »
Ja osobiscie nigdy w zyciu nie kupilbym i nie kupie auta od handlarza, no moze poza jednym ktory sprowadza auta od 1 wlascicieli z niemiec z oryginalnym lakierem i ogolnie stanem mozna powiedziec perfekcyjnym. Ceny wieksze niz na rynku ale cos za cos. Od razu napisze ze jest to potwierdzone przez mojego kolege ktory kupil od tego pana kilka aut i naprawde chcial a nie mial sie do czego przyczepic (bardziej wnikliwi moze cos zobacza)... poza tym potwierdzone wypadkiem nie z jego winy gdzie ubezpieczyciel stwierdzil ze auto mialo wszystko oryginalne tzn. czesci, lakier, szyby, pasy itd. oczywiscie auto trafilo na zlom bo wyceniono ze jego renowacja kosztowalaby 35 tysiecy a kupione bylo za 12tys (peugeot z 1999r)
Dla ciekawych wystarczy wpisac w google autorenoma i samemu ocenic.
Wracajac do tematu, wrzucam rozne ogloszenia gdzie ktos zapewnia o oryginalnosci jaguara, serwisie i bog wie co jeszcze ku uciesze forumowiczow by mogli go ocenic i by nowi uzytkownicy poszukujacy jaguara mogli czegos sie nauczyc (na co zwracac uwage, gdzie szukac wad itp). Sam tez sie zawsze naucze. Pozdrawiam i przepraszam za malego offtopa.
« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2015, 22:24:26 pm wysłana przez Demo »

PiotrekXJ

  • Gość
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 16, 2015, 18:10:10 pm »
Oglądałem ten samochód i w mojej ocenie jest bardzo "w kupie". Malowany cały ale nie wygląda na dzwona tylko na odświeżanie. Coś tam stuka z tyłu na dziurach i przy ostrym ruszaniu ale wygląda to na źle zamocowany wydech. Silnik pracuje ładnie, skrzynia również ok.

Jedna wada taka bolesna, to jak napisał p123, rdza na podłużnicach w okolicy mocowania poduszek silnika. Trzeba by się tym zająć.

Co do "złego handlarza" ten wydaje się on być w porządku, mimo, że również nie darze ich sympatią. Przed przejażdżką opowiedział o problemach, o tym, że auto było malowane i o rdzy. Młody chłopak, który na placu ma same świeże oszczędne diesle i sprawia wrażenie jakby tym Jaguarem się troche "jarał" ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2015, 18:14:35 pm wysłana przez PiotrekXJ »

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ 4.0 286KM - od nowości w Polsce
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 19, 2015, 23:20:04 pm »
nie wierzę w handlary, cały pomalowany na kit, zgnije rano, pewnego dnia po zimie... silnik spadnie na podłogę, i po aucie. wisi w nim tył, jakoś, błotnik tył lewy, nie pasuje liniami.
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2015, 00:24:57 am wysłana przez Jedrzej »
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982