Autor Wątek: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG  (Przeczytany 1614 razy)

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« dnia: Listopad 15, 2015, 11:45:53 am »
Wiadome są mity typu: LPG unieruchamia benzynę, zamula... trzeba przegazować, i odpalać na benzynie to jest ok... to wszystko nie do końca się zgadza. moje V8 się na benzynie przy ostrym ogniu jakoś dusił... stwierdziłem że nie musi chodzić na maxa, więc to ignorowałem, miałem ważniejsze drobiazgi do dopracowania, aż przyszedł czas i na to. Pomogła bardzo prosta rzecz, od tego zacząłem po czytaniu wielu tematów na temat odłączania LPG. otóż wyłączyłem całkowicie, i jazda, ponad dwa tygodnie, trzy zbiorniki benzyny, w tym autostrada, tempomat równo 200km/h 700km. i samochód cudownie się uleczył, przed tym, nowy filtr paliwa, Pb95 z shell'a bez dodatków płuczących, i żadnej oszczędności, spalanie 16l/100 silnik chodzi idalnie. Zaznaczam!!! Po tygodniu dopiero zaszła porawa.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 15, 2015, 15:09:56 pm »
Miałeś rozjechane z lekka mapy na benzynie, stąd był problem ;)
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2015, 17:24:30 pm »
nie wiem, ale 250 nie przekroczył... skończył się, więc spałem dalej na 200. a jak chodzi ładnie teraz. Zapala bardzo szybko.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 15, 2015, 19:14:48 pm »
Tak jak przedmówca stwierdził rozjechana mapa.
I największy w pływ to kwestia czujnika ciśnienia paliwa jak to jest załatwione.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 15, 2015, 19:29:30 pm »
mówcie lepiej co po kolei wymienić, i gdzie to kupić,  nie chcę wielkiego wybuchu, ani jakichś zepsutych czesci, skoro to nie tylko "przpalenie". i jak to potem pozamiatać, żeby mi nie wróciło.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.457
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 15, 2015, 19:54:48 pm »
Masz przelew zrobiony czy dodatkowy emulator do pompy paliwa, który steruje jej ciśnieniem?? Oszukuje ją wtedy- można tak w skrócie powiedzieć. Najlepiej to wstaw fotę co tam siedzi pod maską
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 15, 2015, 21:29:32 pm »
emulator... ale ten gaz to jest koszmar, pika w kółko zanim sie nie nagrzeje. tem emulator ma skazę zewnętrzną, wywalić go? zastąpić innym? wiem z forum że do 4.0 nie ma emulatora. gdzieś na forum napisałem jaki to jest, ale jak to znaleźć.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 16, 2015, 07:57:18 am »
Zrób fotkę tego emulatora.
Jeśli pika to coś nie tak.

Są emulatory programowalne i działają.


http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

Offline Basspl

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 17, 2015, 15:12:29 pm »
Jak coś mam do odsprzedania Emulator ACONa FPE, poniewaz moj gazownik nie umial mi go dobrze ustawić a nie miałem czasu szukac i ustawiac go wtedy. Kazałem zrobić mu przelew sterowany elektrozaworem pod maska i powrot paliwa do pompy. Dodam, ze mialem druga stara, ktora w miedzyczasie rowniez padła i wyciagnal mi z niej oczko z cyclem do wężyka paliwa. Więc bez klejenia, druciarstwa. Wyglada to naprawde dobrze i mysle, ze akurat dobrze jest zrobione. Emulator wisi sobie odpięty koło komputera samochodu :)

Swoja drogą też mam czasem wrażenie, że mój kot zapomniał jak to jest na benzynie i chodzi gorzej niz na LPG. Mozliwe, ze mapy rozjezdzaja sie przy przelewie? Czy to pozostalosci po emulatorze ktorego nie umial mi zaprogramowac? Od dzisiaj pojezdze chyba tydzien na benzynie i przegonie go gdzies na trasie
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2015, 17:11:32 pm wysłana przez Choina »

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: Mit o "przepaleniu" paliwo vs LPG
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 17, 2015, 23:32:59 pm »
Do tego emulatora jest już soft z automatem ręcznie wprowadza się około 30% nastaw.

Przelew źle dobrany tez pokręci nastawami.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.