Autor Wątek: Poszukiwania Jaguara trwające kilka dobrych miesięcy...  (Przeczytany 11683 razy)

szms

  • Gość
Poszukiwania Jaguara trwające kilka dobrych miesięcy...
« dnia: Listopad 14, 2015, 20:42:06 pm »
Serdecznie witam!

Od kilku miesięcy poszukuję Jaguara, interesuje mnie XJ X350 z silnikiem 4.2

Chciałbym usłyszeć ewentualnie opinię ludzi, którzy się znają na tych modelach. :)
Wągrowiec 45.000 zł
http://allegro.pl/jaguar-xj8-4-2-vanden-plas-x350-i5781456729.html


Jestem kompletnie zielony w temacie, to mój pierwszy kontakt z tą marką.

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualne wskazówki i opinie :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2015, 12:39:47 pm wysłana przez Choina »

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Poszukiwania Jaguara trwające kilka dobrych miesięcy...
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 14, 2015, 21:00:35 pm »
Ładne auto, zadbane, ale nie podoba mi się cały prawy bok, i przód róg. trzeba na miejscu na to zwrócić uwagę.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: Poszukiwania Jaguara trwające kilka dobrych miesięcy...
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 14, 2015, 22:17:56 pm »
Witaj :)

szms

  • Gość
Odp: Poszukiwania Jaguara trwające kilka dobrych miesięcy...
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 14, 2015, 22:32:37 pm »
Ładne auto, zadbane, ale nie podoba mi się cały prawy bok, i przód róg. trzeba na miejscu na to zwrócić uwagę.

Prawy przedni blotnik byl malowany. Tak wynika z informacji, ktore posiadam.

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Poszukiwania Jaguara trwające kilka dobrych miesięcy...
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 14, 2015, 22:55:03 pm »