Autor Wątek: XF korozja  (Przeczytany 4052 razy)

Offline koczis

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 285
XF korozja
« dnia: Listopad 06, 2015, 13:53:10 pm »
Ponieważ nie miałem do czynienia z XFem, mam pytanie dotyczące korozji w tych modelach. Czy taki problem występuje? Słyszałem że nadwozie jest aluminiowe, czy to prawda? Takie pytania laika w temacie.
Dziękuję za cierpliwość:)

Kapson05

  • Gość
Odp: XF korozja
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 07, 2015, 19:45:57 pm »
Aluminium to maska drzwi i reszta to blacha ja jeżdżę już 5lat i zakwita mi tylna klapa pod chromowaną listwą pozdr

asq_rex

  • Gość
Odp: XF korozja
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2015, 21:02:16 pm »
Tylna klapa pod chromem to wada fabryczna XF-a przed liftem. Po zgłoszeniu korozji i lekkiej utarczce ASO z siedzibą główną (ASO nie Polskie ;) by nie było, że w Polsce tak fajnie) zostało to zrobione na gwarancji i adnotacją w papierach. Innych ognisk nie stwierdzono.

Offline JagXKS

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: XF korozja
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 28, 2015, 08:58:34 am »
W Xf-ie aluminiowa jest maska i wahacze. Korozja tylnej klapy w większości przed-liftingowych. Poza tym jednym miejscem samochód jest dobrze zabezpieczony.

Masta_86

  • Gość
Odp: XF korozja
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 02, 2017, 12:11:41 pm »
Usuwają tą usterkę nawet po okresie gwarancji? - mój xf to rocznik 2010...:)

Offline milet

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 206
Odp: XF korozja
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 25, 2017, 22:33:55 pm »
Gwarancje korozyjna jest chyba dłuższa. U mnie (też rocznik 2010) usunęli, z własnej inicjatywy nawet...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2017, 12:26:51 pm wysłana przez MicGin »

Offline xsnailx

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Kocham to forum
Odp: XF korozja
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 27, 2017, 11:03:16 am »
Mam ten sam problem, moglbys napisac gdzie i z kim sie kontaktowac ? na jaguar.com dział kontakt ?

Tylna klapa pod chromem to wada fabryczna XF-a przed liftem. Po zgłoszeniu korozji i lekkiej utarczce ASO z siedzibą główną (ASO nie Polskie ;) by nie było, że w Polsce tak fajnie) zostało to zrobione na gwarancji i adnotacją w papierach. Innych ognisk nie stwierdzono.