Zrobiłem tak:
-otwarcie drzwi kierowcy i klapy bagażnika
-kluczyk w stacyjce i mignięcie długimi 1x
-przekręcenie kluczyka w pierwszą pozycję i mignięcie długimi 4x
-po 4 razie słychać sygnał dźwiękowy i mignięcie diody w okolicach dźwigni zmiany biegów
- w jednym pilocie (tylko jeden jest używany z innego x308) wcisnąłem 5x przycisk zamykania drzwi
-po czasie słychać 2x sygnał dźwiękowy
Wygląda na to że procedura przechodzi ok ale pilot nie działa.
Zrobiłem coś źle?
Pilot jest używany więc próbowałem naciskać inne przyciski robiąc taką samą procedurę, za każdym razem to samo i pilot nie działa.
Zastanawiam się jak sprawdzić czy ten pilot faktycznie jest sprawy oraz czy są tam zamontowane właściwe baterie.
Baterie są zamontowane nowe 2 szt 3v. Może powinna być tam jedna bateria 3v i stąd problem?
Aktualnie jest dołożony nie fabryczny sterownik centralnego zamka tak że tylko zamyka i otwiera auto zapalając w nim światło. Kierunkowskazy przy tej czynności nie migają.
Elektromechanik który to montował twierdził że nie odcinał żadnych fabrycznych przewodów tylko je odizolował i dolutował się z tymi kablami niezbędnymi do podłączenia tego dołożonego sterownika nie fabrycznego centralnego.
Ten dołożony centralny zamyka i otwiera auto nie uzbrajając i nie rozbrajając alarmu.
Z kluczyka zamknięcie powoduje uzbrojenie alarmu ale po otwarciu kluczykiem lub pilotem wiadomo trzeba jak najszybciej przekręcić kluczyk w stacyjce żeby alarm nie wył.
Pomóżcie mi z tym problemem bo nie mogę tego ogarnąć a chce żeby działało to tak jak wyszło z fabryki czyli pilot oryginał
Fabrycznie były 3 kluczyki. Dwa identyczne i trzeci co tylko otwierał drzwi kierowcy i uruchamiał silnik po przekręceniu stacyjki. Ten trzeci nie otwierał bagażnika i schowka w desce.
Ile było fabrycznie pilotów?