Autor Wątek: XJR x300 4.0 kompresor chłodzenie i kilka pytań  (Przeczytany 1535 razy)

jarecky

  • Gość
XJR x300 4.0 kompresor chłodzenie i kilka pytań
« dnia: Październik 25, 2015, 12:52:58 pm »
Witam ,jako ze jestem nowy w temacie XJR chciałbym dowiedzieć się kilku ważnych spraw.
Chłodzenie po zgaszeniu auta : Po zgaszeniu auta wiatrak chodzi jeszcze jakieś 15min ,a czasem i godzina. Pewnego dnia wrócilem do domu po połnocy ,a rano nie chciał zaskoczyć. Wiatrak chłodził auto normalnie ale podejrzewam,ze za dlugo no  stąd wywaliło mi ako. Podłączyłem inne i zapalił od strzała.Czy to jest normalne w kotach? Nie da się pominąc tego i przerobić na tzw"krótko" by po zgaszeniu zaraz wiatrak takze sie zgasił? Auto normalnie trzyma temperature i wszystko jest okej.

Pyt2 : Choinka na wyświetlaczu : Auto stało czesto i było przepalane raz na miesiąc do kosciola. Podejrzewam ,ze elektronika głupieje bo wyświetla ,ze wszystko prawie nie działa.Mowa o kontroli trakcji,Anti Lock (czy jakos tak) oraz wszystkie pozostałe kontrolki po lewej stronie zegarów. W aucie wszystko działa ,lecz skąd te kontrolki itd?

Jesli wypisałem wszystko dość chaotycznie to z góry przepraszam.

drwalu

  • Gość
Odp: XJR x300 4.0 kompresor chłodzenie i kilka pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 25, 2015, 13:13:19 pm »
Tak, dość chaotycznie ;)

Z wiatrakiem masz coś zdupione, a dokładnie ze sterowaniem. Albo przekaźnik się wiesza, albo czujnik temperatury sterujący coś szwankuje.

Co do wyswietlania tych rzeczy, to nie kumam o co chodzi. Jesli chodzi o ten dolny pasek to o ile się nie mylę to tam się po prostu zapalają kontrolki, nie ma tam wyświetlacza lcd zeby były krzaki, chyba że mówisz o wyświetlaczu komputera.

jarecky

  • Gość
Odp: XJR x300 4.0 kompresor chłodzenie i kilka pytań
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 25, 2015, 23:38:58 pm »
Lewa strona pionowo .Palą sie wszystkie kontrolki ale 2 uzasadniam.

Uzasadniam:
- spryskiwacze (bo nie mam zbiorniczka)
-lampka oswietlenia tablicy