Przejzalem schematy.
Pod czarna pokrywa pod schowkiem, znajduje sie przekaznik rozrusznika (Starer Relay przekazniki to takie duze puszki plastikowe i czesto maja spis rzeczy na obudowie ktore obsluguja) to prawdopodobnie taki jak ten:
http://www.ebay.co.uk/itm/G-MODULE-RELAY-DBC10008-Jaguar-XJ6-XJ12-1990-1994-XJ40-Starter-solenoid-/291332671437?hash=item43d4c7c7cdTo sa multiprzekazniki obslugujace kilka obwodow wiec jest szansa ze cos mu polecialo w srodku i stad jego dziwne dzialanie, moze woda z blowerow sie dostala, sprawdz czy jest tam sucho.
Albo jest trafiony, albo cos go przypadkowo zasila. Jesli masz mozliwosc ustal czy w momencie przypadkowego dzialania rozrusznika pojawia sie zasianie na przekazniku przewod zielono-pomarańczowy
Nastepnym elementem przez ktory przechodzi przewod zasilajacy przekaznik to wlacznik w skrzyni biegow( Transmission rotary switch) (wylaczajacy mozliwosc odpalenia auta w pozycjach innych niz Park i Neutral.
Wiec albo masz problem z przekaznikiem, albo cos zwiera w tym wlaczniku w skrzyni lub w przewodach.
Dalej przewod prowadzi do centralnego komputera i watpie zeby to on byl winien (chyba ze jest zalany przez wode z blowerow)
Ja bym sie skupil na przekazniku, i dokladnie sprawdzil czy woda nie przelewa sie przez blower, bo to czeste zjawisko a tam jest duuuzo przekaznikow, oraz komputer skrzyni i silnika, komputer klimy, komputer centralny i moze byc drooogooo i ciezko.