Autor Wątek: Jaguar XJ40 Vanden Plas  (Przeczytany 16412 razy)

jacuaw

  • Gość
Jaguar XJ40 Vanden Plas
« dnia: Październik 04, 2015, 20:40:46 pm »
Witajcie,
Jestem świeżakiem czytającym Wasze posty i przyglądam się Jaguarom - szczególnie xj40, gdyż pewnego weekendu się w nim zakochałem i napotykam na różne aukcje z różnymi cenami ale ta mnie wyjątkowo zaintrygowała.
Z tego co wiem, to takie okazy powinny się plasować w przedziale cenowym przynajmniej 20k+.
Na co tu można zwrócić uwagę?
Zgierz 11900zł
http://olx.pl/oferta/jaguar-xj40-vanden-plas-majestic-xj6-daimler-bardzo-niski-przebieg-CID5-IDbWTID.html#372560268b
Dziękuję!
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2015, 05:50:48 am wysłana przez Choina »

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.460
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 04, 2015, 20:56:14 pm »
Troche się facet wkopał, ze startował do programu. To już z góry nam mówi, że coś jest do roboty. Ale aby ogarnać co to trzeba by się przejechać i zobaczyć. Ogólnie tak jak napisałeś - fura jest za tania o dobre 10 tys zł.

To jest jak z W140, E38....im mniejszy przebieg tym droższy mimo leciwego wieku.
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 04, 2015, 21:29:29 pm »
to po powodzi jest... skóry jak deski będą, i te szczeliny pod deską jakieś takie fu... krzywe... kto wie kiedy tam była powódź, kiedy tam go sprzedawali? miałem takiego dodge chargera prawie nowego z dominikany, sprawdziłem, i okazało się że miesiac wcześniej była powódź.

http://pogoda.interia.pl/wiadomosci/niszczycielska-powodz-w-usa-zdjecie,iId,1482213,iAId,117710#1482208

maj 2014 floryda
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2015, 21:37:20 pm wysłana przez Jedrzej »
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Choina

  • Moderator Globalny
  • Forumowicz Daimler
  • ***
  • Wiadomości: 2.282
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 05, 2015, 05:47:34 am »
To auto forumowicza Michal_sk8. Auto było wystawione na sprzedaż za 8.000zł, a o bolączkach auta można przeczytać w temacie "Zapuszczona 40-stka czyli jak nie dbać o auto". Podaję link http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,27561.0.html
Po przeczytaniu wszystkich postów Michała okazuje się, że większość wyposażenia którym podnieca się sprzedający zostało dołożone przez niego, i wcale nie jest to taki unikat jak go przedstawia.

Summa summarum. Kupił śmietnik, kasy na dołożenie brak, do programu się nie dostał, trzeba się pozbyć skarbonki.

Pozdrawiam.
Jest XE MY20, XJ6 BRG MY95
Był X350 Sovereign 4.2 Long 2005,  X350 SuperV8 2003, X-Type 3.0 2004 i 2007, X300 Sovereign 4.0 1997, X308 Sovereign 1998, X300 Tuning Arden 4.0 Manual 1996

dżag88

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 05, 2015, 08:05:46 am »
opis w ogłoszeniu robi wrażenie, nie ma co.
Tylko szkoda że się mija z prawdą.
Drzwi prawe pasażera jakiś inny odcień albo mi się wydaje
No i ten środek, nie ciekawie wygląda te miejsce pasażera.
AMATORKA

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 05, 2015, 08:44:52 am »
No i wszystko jasne... czar prysł.
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Jaguar Parts

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 05, 2015, 08:51:17 am »
Najbogatsza wersja...a gdzie ma 2 poduszki powietrzne ?? Ja też miałem rocznik 1994 i miałem. Poduszka kierowcy to chyba nawet w standardzie była od 1990 czy 91. Poza tym opis naciągany bardziej jak u Mirka handlarza. Koło wersji Majestic to nawet nie stało.

jacuaw

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 05, 2015, 10:10:09 am »
Dobrze było poradzić się doświadczonych!
Dzięki Chłopaki!
Doceniam

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 05, 2015, 19:30:16 pm »
tego handlowca-bajarza można do tvnTURBO podesłac, zedrą z niego łacha..
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

Offline Demo

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 769
  • Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 05, 2015, 21:52:41 pm »
Ta dwu odcieniowa kiera mi troche przeszkadza, szczeliny pod deska krzywe, w przebieg nie chce mi sie wierzyc i w majestica tez... Kolejna rzecz "podłokietnik z cup holderami niedostępny na Europę" to po prostu podlokietnik z 308 (chyba ze o czyms nie wiem), ja rowniez mam taki i gdybym sprzedawal swojego to bym o tym normalnie napisal.
Poza tym chyba nie wzialem okularow bo nie widze tego magicznego napisu Majestic, a z tym schowkiem nie dostepnym na eu to nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze bujda.

Podsumowujac z innej perspektywy...
Jaguar to nie marka typu audi, pasaty, bmw itp. gdzie auta sa poszukiwane i schodza w try miga i nawet nie wiadomo co i jak. Jagi w srednim stanie wisza naprawde dlugo na alledrogo czy olxie i tylko niedoswiadczeni szukaja okazji cenowych.
Wiekszosc osob posiadajacych jagi zna sie (i swoje auta) osobiscie lub poprzez forum przez zdjecia czy w poszukiwaniu rozwiazania problemu technicznego.
Trzeba miec na uwadze to ze gdy juz ktos decyduje sie wystawic swojego kota na sprzedaz to na 100% bedzie przeswietlony i znany juz na forum... Takze sciemnianie co do wyjatkowosci auta za mala kase mija sie z celem, nikt nie sprzeda tanio cacka ktore jest doprowadzone do naprawde dobrego stanu.
Moim zdaniem xj40 nie oglada sie ponizej 15 tysi. bo sam dlugo szukalem i przeswietlalem co sie dalo i juz w desperacji chcialem po nowym roku jechac do niemiaszkow po xjta swoich marzen. W moim przypadku udalo sie jednak kupic na miejscu ale sadze ze mialem tez odrobine szczescia.
Nie pisze tu na zlosc koledze ktory probuje z calych sil sprzedac auto ale jak juz wystawia sie jaga w takim stanie to lepiej napisac krotko zwiezle i na temat bez zadnych cudownych reklam rodem z telewizji.

Chyba o niczym nie zapomnialem. Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2015, 23:06:46 pm wysłana przez Demo »

Offline JagXKS

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 05, 2015, 23:41:12 pm »
Zgadzam się z wypowiedzią Demo. Przy tak małym przebiegu on powinien wyglądać dużo lepiej. Ja nie rozumiem dlaczego w Polsce ludzie liczą, że będzie jak w programach telewizyjnych. Kupią Tanio i sprzedadzą drogo. Nikt nie jest głupi, żeby dobry egzemplarz oddawać za "paczkę fajek". Miałem kiedyś XJ40. Dobrze je wspominam. Szukając najtrudniej było znaleźć takie ze zdrową blachą. 15 tys. zł to jest dobre na start. Na kupno bazy do dalszych inwestycji. Żeby to zweryfikować, wystarczy spojrzeć na ceny części.

Offline Jaguar XJ6

  • Moderator "Kotek miesiąca"
  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 994
  • Niedrzwica Duża/Lublin
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2015, 07:42:13 am »
Nie no masakra jakaś ta czterdziestka . Leże w łóżku chory i jak zacząłem czytać to ogłoszenie , to mi gorączka wzrosła :-zly . Zwykły XJ40 złożony z części ze szrotu . Mógł podać numer Vin , wtedy wiadomo by było jaki to jag . Poduszki gdzieś mu wcięło , osłony nad nogami kierowcy i pasażera krzywe . Gdyby to był Majestic , to mógłby wołać za niego 25 tyś w stanie do renowacji ( poza tym Majestic  ma 15 cm więcej na nogi z tyłu , a co za tym idzie całe auto jest dłuższe ) .  Myślę , że za jakieś 15-18 tyś da radę znaleźć dobrą czterdziestkę , bo za 10 tyś , to najwyżej znajdziesz taki wynalazek jak ten albo zajechaną jak moja z przebiegiem 370 tyś ( waloną w przód tył i bok  ;D  ) , chociaż moja mimo takiego przebiegu i przygód nie jest zgnita i nadal ładnie jeździ ( ale mnie doprowadzenie do poprzedniego stanu ( z przed stłuczek ) kosztowało 25 tyś ) .



Powodzenia w poszukiwaniach ( na dobrą czterdziestkę warto poczekać )
Jaguar XJ6 1994r. 3.2L był
Jaguar X350 Super V8 4.2L jest

 


E-mail do konkursu ,, Kotek Miesiąca '' (  konkurs@jaguarclubpoland.net )

Przemko

  • Gość
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 13, 2015, 19:45:17 pm »
Co do przebiegu to trzeba dodać że to wersja z usa i przebieg jest w milach czyli sobie trzeba dołożyć troszkę km

Offline Michal_sk8

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 109
  • low mileager jaguar XJ40 94'
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 10, 2016, 20:53:11 pm »
Jako zaintresowany może się wypowiem,tak po koleji odnośnie wypowiedzi użytkowników

1 to że autem byłem w programie TVN nie znaczy że jest to grat do naprawy tylko zgłosiłem go bo zawsze w każdym aucie można coś zorbić, równocześnie ze mną było BMW serii 6 (naprawdę w świetnym stanie, rozmawiałem z osobą która tym przyjechała to było auto robionę wspólnie jako projekt przez jakąś grupę motoryzacyjną a mimo to do programu się zgłosili) , jakiś starszy model Porshe i 2 amerykańce z lat 80


2 nie każde auto z usa jest po powodzi

3 tak Panie Choina w moim temacie o myślę mocno chwytliwej nazwie, zadawałem wszelkie pytania odnośnie spraw ,które mnie niepokoiły, i tak na przykład

to że kierownica drgała i pytałem czy może po dzwonie , że maska krzywo , że olej nie zmieniany, że blacharka fatalna podłoga, dół błotników , słabe przyśpieszenie itp  zostało wyjaśnione/naprawione tzn

drgania kierownicy i słabe prowadzenie - wymiana felg i nowe opony problem zniknął zupełnie, prowadzi się pewnie

maska krzywo po dzwonie -  maska podrdzewiała od strony silnika na zawiasach i z tąd efekt, tzreba było to zrobić bo wyglądał jak uderzony

niezmienieny olej - zasugerowałem się naklejką serwisową pod maską że wymiana była w 2008, a co do tego jaki olej ma być wlany to zajrzałem do instrukcji od auta i naparwdę jest spory wybór, ja wlałem syntetyk i żadnych najdrobniejszych wycieków nie mam

zła blacharka, dziury - to był największy minus auta zrobiona bezsensownie z tego względu że nikt nie oczyścił profesjonalnie malowanego elementu a przede wsyztskim nie robił nic gdy zaczęło się coś dziać, ja oddałem auto do pożadnego warsztatu i jestem zadowolony blacharkę zrobiłem w 2 turach czyli naprawa podłogi, progów oraz krawędzi drzwi przy napisie jaguar (próg wewnętrzny) za kwotę 2500zł

wczoraj odebrałem auto po dokończeniu prac czyli nowych błotnikach, zabezpieczonych podkładem i pomalowanych , z dodatkowym zabezpieczeniem miejsc takich jak rant czy mocowanie od strony auta, zrobieniu maski i zawiasów, oraz wyczyszczeniu odpływów wody z dachu i szyby ,założeniu nowych odpływów (przez zatkane odpływy woda gromadziłą się i błotniki od dołu rdzewiały )za kwotę 1900zł

dodatkowo mając auto gołe bez blacharki widać że nie miało wypadku, rama nie ma żadnych śladów uszkodzeń czy naprawy

słabe przyśpieszenie - to co w każdym aucie jest za to odpowiedzialne, teraz jest naprawdę zrywny i jeżdzi jak powinien

więc "suma sumarum" nie kupiłem śmietnika, pieniędzy na robienie auta nie było mi szkoda bo robiłem dla siebie, a robić i naprawiać to dwie różne rzeczy, nie miałem tu na forum żadnego tematu jak wielu użytkowników typu, nie odpala, dym z pod maski, wielka plama , kopci z rury itp...

pomysł na sprzedania narodził się ponieważ chcialem zamiast jagaura kupić coś starego amerykąńskiego z dużym V8 , oglądałem pickupa forda f150 za którego właściciel chiał 28 tyś i brakowało mi poprostu, więć jeśli o takim braku kasy mówisz to tedy się zgodzę

4 poduszki powietrzne wymontowane, bardziej podobała mi się kierownica 2 ramienna i dlatego taką mam, w opisie napisałem "wyposażenie posiada od najbogatsze wersji czyli legendarnego Majestic"
mylisz się bo stało :) kupiłem drugie auto właśnie dla wyposażenia, przez cały okres odkąd go mam chorowałem na pasy automatyczne i gdy w końcu znalazłęm takie auto to je kupiłem sobie, przełożyłem i odnowiłem elementy (za zamontowanie pasów i zbudowanie sterowania na bazie nowych dostępnych powszechnie przekażników w razie awarii zapłaciłem elektrykowi 1200zł)

5 kierownica odmalowana , fakt słabo dobrali kolor (wysyłałem do firmy) z tym że chciałem aby środka nie malowali żeby był w orginale aby ewentualnie w przyszłości można ją jeszcze raz pomalować takim kolorem jak ma być, podłokietnik jest org od XJ40

schowek jest niedostępny na Europę bo jaguar miał "małe" a daimler duże a to org jaguarowski, i jak byś się dobrze przyjżał właśnie na schowku jest wygrawerowany napis majestic

masz rację ja sam pytałem w 2 tematach o to auto zanim je kupiłem, i to bardzo dobry pomysł  w pierwszym o samo ogłoszenie czy ktoś kojarzy to auto, no a drugi jest już powszechnie znany

uważam że jak najbardziej jest wyjątkowy, wymieniłem w nim detale wnętrza które chciałem w nim mieć, bo tego auta ,które kupiłem nie było sensu ratować


6 co do nazwy Majestic , chciałem pwoeidzieć że używana była ona dwojako czyli był Majestc ten długi , oraz vanden plas majestic uzywany jako hasło reklamujące model

7 tak trzeba pomnożyć przebieg przez 1,6 z kawałkiem


no chyba odpowiedziałem już wszystkim ,na dole dodaję zdjęcia dla ciekawych i abyście mieli spójną całość z moją wypowiedzią, pozdrawiam Michał handlarz

miałem 3 chętnych z kasą, oferowali mi 9 tyś więc nie powiedział bym że z całych sił chciałem auto sprzedać, na tą chwilę jak najbardziej nie mam ochoty się rozstawać, zwłaszcza po dziesiejszej przemiłej przejażdce




















hmm tak przy okazji ciekawi mnie co byście powiedzieli o moich innych aukcjach z autami np sprzedałem auto z przebiegiem 68 tyś km bezzwypadkowe z malowanymi 2 elementami (rysy) a jako ciekawostkę auto było tankowane przez cały okres na jednej stacji paliw.... też byście mówili że niemożliwe, czy w taka abstrakcję można wierzyć już
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2016, 21:20:09 pm wysłana przez Michal_sk8 »

Offline Maciejcat

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 2.882
  • S- TYPEK 3.0 V6 1999 piękna butelkowa zieleń
Odp: Jaguar XJ40 Vanden Plas
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 10, 2016, 23:22:10 pm »
prawda jest taka że  są to stare , leciwe auta  jedne zarżnięte , zajechane do granic możliwości inne w stanie przedagonalnym, jeszcze inne  z mniejszymi lub większymi usterkami żadne z nich  lub bardzo niewielka ilość tych starych pięknych aut niegdyś bardzo drogich i pożądanych przez wielu ludzi jest w perfekcyjnym stanie
 musiało by być rozkręcone do ostatniej śrubki po prostu odbudowane od nowa
 na każdego lub w każdym z nich znajdzie się jeszcze  dużo zrobienia , ulepszenia , poprawienia
Jaguar to ciężkie auto do sprzedania śledząc ogłoszenia udaje się zauważyć
że niektóre  bardzo długo czekają na nowego właściciela
CATERPILLAR - 30 lat minęło tak szybko