Autor Wątek: S-type 4.0 2000 rok kontrolki  (Przeczytany 2236 razy)

PtK_

  • Gość
S-type 4.0 2000 rok kontrolki
« dnia: Wrzesień 29, 2015, 22:39:42 pm »
Witam, po właściwie rocznym spędzeniu Jaguara w serwisie u mechanika w końcu go odebrałem.
Nie wiem czy ktoś pamięta ale wrzucałem fotki po zakupie i zapytałem o problem z silnikiem a mianowicie z głowicami. Wszystko udało mi się naprawić łącznie z gazem który wstawiłem nowiutki. Teraz tak, wyskoczyło mi parę kontrolek których nie rozumiem bo są w języku niemieckim.

Mianowicie DSC GESTOERT oraz CATS GESTOERT.

Do tego mam pytanie, czy warto montować kota na masce będąc w Warszawie i często parkując na starym mieście do późnych godzin :) Ogólnie samochód garażowany. Do jakiego mechanika najlepiej pojechać jeśli opada mi tylna szyba i w ogóle nie da jej się automatycznie zamknąć?

Ostatni problem jaki do tej pory zauważyłem to kontrolka wyłączania i włączania trakcji. Świeci się ciągle. Jakieś pomysły ? Dziękuję za pomoc :)

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: S-type 4.0 2000 rok kontrolki
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2015, 23:09:43 pm »
Podlsczyc kompa i odczytac błędy na poczatek. To powinno wyjaśnić 90% spraw z tymi błędami
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline niewaskieauto

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.725
  • piêkno¶æ dnia postrach nocy
Odp: S-type 4.0 2000 rok kontrolki
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2015, 23:59:58 pm »
pamiętam,  odgrzej  kotleta, poszukaj tego wątku gdzie szukałeś pomocy opisz co zrobiłeś a błędy skasuj i jedz dalej
by³a zielona bestia 300km s type 4.2  V8
by³ saab 95 2.3 turbo 220km
by³ citroen c5 3.0 V6 207 km
jest alfa romeo 166 2.5 V6 190 km
i kilka jaguarów do serwisu
bêdzie x350 super V8 400KM

Offline CiGaR

  • Forumowicz Executive
  • ***
  • Wiadomości: 384
Odp: S-type 4.0 2000 rok kontrolki
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 30, 2015, 00:17:24 am »
Szyba Ci opada, bo pewnie połamały się takie plastikowe zaczepy szyby na prowadnicy, standard w tych modelach, musisz kupić zestaw naprawczy i to wymienić, tak na marginesie, zrobiłbym to we wszystkich szybach, wydatek nie mały, ale pękają zawsze w najmniej oczekiwanym momencie, jak już jeden strzeli, to wiadomo, że po kolei lecą. Powodzenia!
Jaguar:
X350 4.2 V8 2006
X-type 2.1 V6 2002
X-type 3.0 v6 2008
S-type 3.0 V6 2000