Autor Wątek: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000  (Przeczytany 11143 razy)

marasZk

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 17, 2012, 22:48:05 pm »
dzięki. jutro sprawdzę, dam znać, niby kupowane były pod dany model ale uniwersalne, pokazywał oryginały były denso. na początku było ok zrobiłem z 1000km po kupnie jaga i dopiero check engine się zapalił na stałe i srtacił troche moc na niskich obrotach. Ale już wcześnie chyba było coś nie tak,moc niby ok ale spalnie było dość wysokie,  ale błędów sond nie było był tylko P0191 (trzeba zrobić odpływ jak piszą na forum) no
 i adaptacja  p1000.

BlackV6

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 18, 2012, 09:11:21 am »
http://allegro.pl/profesjonalny-emulator-drugiej-sondy-lambda-i2877708036.html montowałem te emulatory :) drugiej sondy , brak problemów a i katów nie mam :)

marasZk

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 18, 2012, 20:28:07 pm »
sprawdzałem dziś osiągi z tym chekiem od sond lambda, i nie tylko spalanie wzrasta ale i osiągi maleją na  gazie
0d 0 do 100 km/h obd2 pokazało 9,6 s według katalogu niby powinno być 7,5 z automatem więc spadek znaczny. moc łapie wtedy dopiero od ok 3500 tyś obr.
dzięki za linka, kupie te w ocynku ale kupić 4 czy wystarczą 2 za katem?

BlackV6

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 19, 2012, 14:10:41 pm »
2 za katem

marasZk

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 06, 2013, 20:36:23 pm »
mam pytanie do Ciebie Black, jak wyjmowałeś katalizatory? udało Ci się to zrobić bez wyjmowania reduktora?
ja wymieniałem reduktor to udało mi się je usunąć opróżnić zaspawać i zainstalować razem z tymi tulejkami co proponowałeś, ale wyjęcie ich to była mordęga, bez kata śmiga chyba lepiej, a i dźwięk w końcu nabrał razowego polotu V6.
Komp dalej pokazuje błąd P1646 a po kilku kilometrach dochodzi P1647
Wydaje mi się, że sondy które wymieniałem przed katem to jakieś badziewie albo nie takie jak powinny, kupie oryginalne ale najpierw muszę zdiagnozować które to szwankują. do tego zastosuje chyba taki emulator
http://allegro.pl/uniwersalny-emulator-sondy-lambda-sonda-1v-5v-i2991377589.html.
 co o tym sądzisz, bo już trochę nie mam siły do tego. Kontrolka mi nie przeszkadza , ale spalanie na trasie 16 litrów przy prędkość 90-110 to trochę :-help sporo nawet jak na tą pojemność.

BlackV6

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 06, 2013, 20:47:58 pm »
Nie mam pojęcia czy wyciągali reduktor odstawiłem do mechanika powiedziałem co mają zrobić i nie pytałem o szczegóły a kwota 250 zł za robociznę nie wydała mi się zbyt wysoka aby pytać co musieli demontować aby je wytargać . To co zauważyłem bez katów jak stoje w korku to się  od czasu do czasu zaświeci check sondy.

marasZk

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 07, 2013, 09:43:24 am »
To masz extra mechanika :)
pomęczę te emulatory, potem kupie oryginalne sondy jak już będę widział w czym problem.
A powiedz mi jakie masz spalanie u siebie?
Czy jak zapali się błąd jest większe? czy od razu kasujesz?

BlackV6

  • Gość
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 07, 2013, 09:51:51 am »
spalanie w mrozy w okolicach 13 l/100 ,obecnie temp na plusie spalanie ok 11l/100 cały czas miasto , na trasie schodzi przy 110 km/h do 8-9 l/100km , nie kasuje błędów po 5 odpaleniach sam znika a spalanie w tym momencie nie wzrasta bynajmniej nie zauważyłem zwiększonego zużycia .

Offline Jacek90

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 17
Odp: błędy P0191, P1646, P1647, P1780, P1000
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 17, 2015, 20:11:15 pm »
Trochę odgrzewam temat, ale nie mogę dojść, która sonda jest winna za błąd P1646? Gdzie dokładnie się znajduje?
My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie s³owo!
2002 X-Type V6 2.1 manual.