Autor Wątek: witam  (Przeczytany 2750 razy)

tramwaj23

  • Gość
witam
« dnia: Wrzesień 08, 2015, 09:44:08 am »
Witam Klubowiczów,
chciałem się serdecznie przywitać.

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem S-type, 2,5, 2004r., + LPG. Wrażenia z jazdy niesamowite - komfort, cisza, samochód po prostu płynie po drodze. Niestety poprzedni właściciel pokonywał nim krótkie odcinki, samochód nie miał okazji się zagrzać i popracować na większych obrotach przez dłuższą chwilę. Ostatnio wziąłem kotka na trasę Oświęcim - Warszawa: samochód zagotował się, wyrzucił trochę płynu itd, jakoś objechałem. Wymieniłem termostat, wydawało się, że jest ok ale niestety okazuje się, że bierze płyn chłodniczy - prawdopodobnie wydmuchana jest uszczelka pod głowicą.

Czy ktoś z Was ma namiary na mechanika z okolic Oświęcimia, który podejmie się naprawy kotka? 

pozdrawiam Was gorąco

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: witam
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 08, 2015, 10:14:14 am »
witaj,no pech z ta uszczelka,przez Oswiecim przejezdzam prawie codziennie,tak ze jak ktos Ci pomacha to bede ja:-))

tramwaj23

  • Gość
Odp: witam
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 08, 2015, 10:28:53 am »
jeszcze jest nadzieja, kolega który jest mechanikiem mówi, że po zmianie termostatu, problemach z wyrzuconym płynem + instalacja LPG obieg może się chwile odpowietrzać i dlatego brakuje teraz płynu - będę obserwował.

jeżdżę złotym kotkiem więc jak mnie zobaczysz to dawaj na parking i się poznamy.

PS: możesz polecić zakład gdzie mogą naprawić uszczelkę?

Gabriel

Offline aro

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 705
  • s-type 2000 manual lpg
Odp: witam
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 08, 2015, 10:42:57 am »
ok,bede wypatrywal złotka :-),co do mechanika to Ci nie podpowiem niestety,uszczelke powinien zrobic kazdy mechanik wg mnie,kazdy porzadny mechanik...

Offline Driv3rrrr

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 3.458
Odp: witam
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 08, 2015, 20:13:24 pm »
U mnie odpowietrzał się przez dobre 100km. Na początek obadać można czy nie ma CO2 w płynie. Jak nie ma to pompa wody do zmiany jeśli problem bedzie występował.

No i witamy na pokładzie oczywiście :D
AutoPro & Shop - tel. 796 260 092
Jest - Range Rover Sport 3.6 TDV8

Offline Jedrzej

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.828
  • 4.0 2001, 200D 1982
Odp: witam
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 08, 2015, 22:39:50 pm »
witam pechowca...
Jaguar S-type 4.0 2001
Mercedes-Benz W123 200D 1982

tramwaj23

  • Gość
Odp: witam
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 09, 2015, 09:28:43 am »
witam witam,
Driv3rrr dzięki za podpowiedź, dzisiaj będzie robiony test na obecność CO2. Z ostatnich obserwacji wynika że:
- po długiej jeździe i 8 godzinnym postoju (silnik zimny) nie było płynu w zbiorniczku wyrównawczym (tym po prawej stronie), ale w zbiorniczku właściwym (po lewej stronie) było płynu po sufit - nie było zaświeconej kontrolki, że jest zbyt mało płynu  ?????? dolałem płynu do zbiorniczka wyrównawczego i zrobiłem wieczorem 150km na trasie Tychy - Bielsko - Oswiecim;
- po tej jeździe zostawiłem samochód na noc; przychodzę rano i sytuacja jest odwrotna: zbiornik wyrównawczy posiadał płyn wg. miarki, a zbiornik właściwy miał tylko połowę poziomu - i tutaj zaświeciła się kontrolka niskiego stanu płynu.
- dodam, że po tej długiej wieczornej jeździe przewody od chłodnicy były miękkie - co może wskazywać, że to nie uszczelka....

Zobaczymy co wskaże test na CO2.