Potrzebne mi dane jak w temacie.
Chodzi o Jaguara x308 z hamulcami brembo czyli te duże tarcze nawiercane i fabrycznie zaciski brembo 4 tłoczkowe z nadrukiem Jaguara przez które mniejsze koła jak 18" się nie mieszczą.
Pewien "fachowiec" wpadł na pomysł przetoczenia piasty na samochodzie bez jej demontażu zamiast ją wymienić i spaprał robotę.
Właściwie to spaprał 2 piasty jedną z przodu i z tyłu.
Z tyłu wymieniłem piastę na drugą 100% prostą i zostały tarcze ponownie przetoczone na samochodzie. Obecne bicie tarcz z tyłu wynosi 0.03 mm i wydaje mi się że już jest ok.
Bicie tarczy z przodu wynosi 0.15 mm i bicie piasty nie pamiętam dokładnie ale chyba 0.05.
Te wskazania czujnika zegarowego są niepokojące.
Planuje wymienić piastę i ponownie przetoczyć tarcze na samochodzie o ile zamontowanie tej tarczy na drugiej piaście nie spowoduje zmniejszenia bicia do takiego co dopuszcza producent.
Piastę muszę wymontować z innej zwrotnicy i wkręcić w tokarkę i sprawdzić czujnikiem zegarowym czy nie ma bicia żebym 2x nie musiał demontować i montować piasty w przypadku zamontowania takiej w podobnym złym stanie.
Mam jeszcze prośbę o wskazówki odnośnie klucza potrzebnego do odkręcenia tej specjalnej nakrętki piasty